Atıf Formatları
YENİ NESİL ÖĞRENME YAKLAŞIMLARI
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

G. Arifoğlu And R. Çay, "İNOVATİF BİR UYGULAMA OLAN ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK (AG) TEKNOLOJİSİNİN EĞİTİMDE KULLANILMASI VE QR KOD TEKNOLOJİSİ," In YENİ NESİL ÖĞRENME YAKLAŞIMLARI , Ankara: TESAM, NOBEL, 2022, pp.299-310.

Arifoğlu, G. And Çay, R. İNOVATİF BİR UYGULAMA OLAN ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK (AG) TEKNOLOJİSİNİN EĞİTİMDE KULLANILMASI VE QR KOD TEKNOLOJİSİ. 2022. In YENİ NESİL ÖĞRENME YAKLAŞIMLARI , TESAM, NOBEL, Ankara, 299-310.

Arifoğlu, G., & Çay, R., (2022). İNOVATİF BİR UYGULAMA OLAN ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK (AG) TEKNOLOJİSİNİN EĞİTİMDE KULLANILMASI VE QR KOD TEKNOLOJİSİ. YENİ NESİL ÖĞRENME YAKLAŞIMLARI (pp.299-310), Ankara: TESAM, NOBEL.

Arifoğlu, GÖKÇE, And RUHİ ÇAY. "İNOVATİF BİR UYGULAMA OLAN ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK (AG) TEKNOLOJİSİNİN EĞİTİMDE KULLANILMASI VE QR KOD TEKNOLOJİSİ." In YENİ NESİL ÖĞRENME YAKLAŞIMLARI , 299-310. Ankara: TESAM, NOBEL, 2022

Arifoğlu, GÖKÇE And Çay, RUHİ. "İNOVATİF BİR UYGULAMA OLAN ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK (AG) TEKNOLOJİSİNİN EĞİTİMDE KULLANILMASI VE QR KOD TEKNOLOJİSİ." YENİ NESİL ÖĞRENME YAKLAŞIMLARI , TESAM, NOBEL, 2022, pp.299-310.

Arifoğlu, G. And Çay, R. (2022) "İNOVATİF BİR UYGULAMA OLAN ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK (AG) TEKNOLOJİSİNİN EĞİTİMDE KULLANILMASI VE QR KOD TEKNOLOJİSİ", YENİ NESİL ÖĞRENME YAKLAŞIMLARI . Ankara: TESAM, NOBEL.

@bookchapter{bookchapter, author ={GÖKÇE ARİFOĞLU And author ={RUHİ ÇAY}, chaptertitle={İNOVATİF BİR UYGULAMA OLAN ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK (AG) TEKNOLOJİSİNİN EĞİTİMDE KULLANILMASI VE QR KOD TEKNOLOJİSİ}, booktitle={ YENİ NESİL ÖĞRENME YAKLAŞIMLARI}, publisher={TESAM, NOBEL}, city={Ankara},year={2022} }