Atıf Formatları
Eğitsel Süreçlerin Yeniden Tanımlanmasına Dönük Bir Öneri: Öğreşim
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

A. F. Yaylacı And İ. AYDOĞAN, "Eğitsel Süreçlerin Yeniden Tanımlanmasına Dönük Bir Öneri: Öğreşim," Eğitim Bilim Toplum Dergisi , vol.2, no.8, pp.40-55, 2004

Yaylacı, A. F. And AYDOĞAN, İ. 2004. Eğitsel Süreçlerin Yeniden Tanımlanmasına Dönük Bir Öneri: Öğreşim. Eğitim Bilim Toplum Dergisi , vol.2, no.8 , 40-55.

Yaylacı, A. F., & AYDOĞAN, İ., (2004). Eğitsel Süreçlerin Yeniden Tanımlanmasına Dönük Bir Öneri: Öğreşim. Eğitim Bilim Toplum Dergisi , vol.2, no.8, 40-55.

Yaylacı, ALİ, And İsmail AYDOĞAN. "Eğitsel Süreçlerin Yeniden Tanımlanmasına Dönük Bir Öneri: Öğreşim," Eğitim Bilim Toplum Dergisi , vol.2, no.8, 40-55, 2004

Yaylacı, ALİ F. And AYDOĞAN, İsmail. "Eğitsel Süreçlerin Yeniden Tanımlanmasına Dönük Bir Öneri: Öğreşim." Eğitim Bilim Toplum Dergisi , vol.2, no.8, pp.40-55, 2004

Yaylacı, A. F. And AYDOĞAN, İ. (2004) . "Eğitsel Süreçlerin Yeniden Tanımlanmasına Dönük Bir Öneri: Öğreşim." Eğitim Bilim Toplum Dergisi , vol.2, no.8, pp.40-55.

@article{article, author={ALİ FARUK YAYLACI And author={İsmail AYDOĞAN}, title={Eğitsel Süreçlerin Yeniden Tanımlanmasına Dönük Bir Öneri: Öğreşim}, journal={Eğitim Bilim Toplum Dergisi}, year=2004, pages={40-55} }