M. Aydın Et Al. , "Hemşirelik Öğrencilerinin E-Öğrenmeye YönelikTutum Ölçeği: Metodolojik Bir Çalışma," Türkiye Klinikleri Hemşirelik Bilimleri Dergisi , vol.14, no.2, pp.464-471, 2022
Aydın, M. Et Al. 2022. Hemşirelik Öğrencilerinin E-Öğrenmeye YönelikTutum Ölçeği: Metodolojik Bir Çalışma. Türkiye Klinikleri Hemşirelik Bilimleri Dergisi , vol.14, no.2 , 464-471.
Aydın, M., Uzun Şahin, C., & Kulakaç, N., (2022). Hemşirelik Öğrencilerinin E-Öğrenmeye YönelikTutum Ölçeği: Metodolojik Bir Çalışma. Türkiye Klinikleri Hemşirelik Bilimleri Dergisi , vol.14, no.2, 464-471.
Aydın, Merve, CEYDA UZUN ŞAHİN, And Nurşen Kulakaç. "Hemşirelik Öğrencilerinin E-Öğrenmeye YönelikTutum Ölçeği: Metodolojik Bir Çalışma," Türkiye Klinikleri Hemşirelik Bilimleri Dergisi , vol.14, no.2, 464-471, 2022
Aydın, Merve Et Al. "Hemşirelik Öğrencilerinin E-Öğrenmeye YönelikTutum Ölçeği: Metodolojik Bir Çalışma." Türkiye Klinikleri Hemşirelik Bilimleri Dergisi , vol.14, no.2, pp.464-471, 2022
Aydın, M. Uzun Şahin, C. And Kulakaç, N. (2022) . "Hemşirelik Öğrencilerinin E-Öğrenmeye YönelikTutum Ölçeği: Metodolojik Bir Çalışma." Türkiye Klinikleri Hemşirelik Bilimleri Dergisi , vol.14, no.2, pp.464-471.
@article{article, author={Merve Aydın Et Al. }, title={Hemşirelik Öğrencilerinin E-Öğrenmeye YönelikTutum Ölçeği: Metodolojik Bir Çalışma}, journal={Türkiye Klinikleri Hemşirelik Bilimleri Dergisi}, year=2022, pages={464-471} }