Atıf Formatları
Dijital Dünya da Yeni İletişim Yaklaşımları
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

H. Özaydın, " Sosyal Müşteri İlişkileri Yönetimi," In Dijital Dünya da Yeni İletişim Yaklaşımları , Newcastle Upon Tyne: Cambridge Scholars Publishing, 2020, pp.361-376.

Özaydın, H. Sosyal Müşteri İlişkileri Yönetimi. 2020. In Dijital Dünya da Yeni İletişim Yaklaşımları , Cambridge Scholars Publishing, Newcastle Upon Tyne, 361-376.

Özaydın, H., (2020). Sosyal Müşteri İlişkileri Yönetimi. Dijital Dünya da Yeni İletişim Yaklaşımları (pp.361-376), Newcastle Upon Tyne: Cambridge Scholars Publishing.

Özaydın, HAYDAR. " Sosyal Müşteri İlişkileri Yönetimi." In Dijital Dünya da Yeni İletişim Yaklaşımları , 361-376. Newcastle Upon Tyne: Cambridge Scholars Publishing, 2020

Özaydın, HAYDAR. " Sosyal Müşteri İlişkileri Yönetimi." Dijital Dünya da Yeni İletişim Yaklaşımları , Cambridge Scholars Publishing, 2020, pp.361-376.

Özaydın, H. (2020) " Sosyal Müşteri İlişkileri Yönetimi", Dijital Dünya da Yeni İletişim Yaklaşımları . Newcastle Upon Tyne: Cambridge Scholars Publishing.

@bookchapter{bookchapter, author ={HAYDAR ÖZAYDIN}, chaptertitle={ Sosyal Müşteri İlişkileri Yönetimi}, booktitle={ Dijital Dünya da Yeni İletişim Yaklaşımları}, publisher={Cambridge Scholars Publishing}, city={Newcastle Upon Tyne},year={2020} }