Atıf Formatları
Özel Eğitim Öğretmenlerinin Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Öğrencilerin Dil Gelişimlerini Desteklemek Amacıyla Kullandıkları Yöntemler
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

A. GÜLAY And İ. F. ACARLAR, "Özel Eğitim Öğretmenlerinin Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Öğrencilerin Dil Gelişimlerini Desteklemek Amacıyla Kullandıkları Yöntemler," 28.Ulusal Özel Eğitim Kongresi , Turkey, 2018

GÜLAY, A. And ACARLAR, İ. F. 2018. Özel Eğitim Öğretmenlerinin Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Öğrencilerin Dil Gelişimlerini Desteklemek Amacıyla Kullandıkları Yöntemler. 28.Ulusal Özel Eğitim Kongresi , (Turkey).

GÜLAY, A., & ACARLAR, İ. F., (2018). Özel Eğitim Öğretmenlerinin Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Öğrencilerin Dil Gelişimlerini Desteklemek Amacıyla Kullandıkları Yöntemler . 28.Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Turkey

GÜLAY, ALPER, And İNAYET FUNDA ACARLAR. "Özel Eğitim Öğretmenlerinin Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Öğrencilerin Dil Gelişimlerini Desteklemek Amacıyla Kullandıkları Yöntemler," 28.Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Turkey, 2018

GÜLAY, ALPER And ACARLAR, İNAYET F. . "Özel Eğitim Öğretmenlerinin Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Öğrencilerin Dil Gelişimlerini Desteklemek Amacıyla Kullandıkları Yöntemler." 28.Ulusal Özel Eğitim Kongresi , Turkey, 2018

GÜLAY, A. And ACARLAR, İ. F. (2018) . "Özel Eğitim Öğretmenlerinin Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Öğrencilerin Dil Gelişimlerini Desteklemek Amacıyla Kullandıkları Yöntemler." 28.Ulusal Özel Eğitim Kongresi , Turkey.

@conferencepaper{conferencepaper, author={ALPER GÜLAY And author={İNAYET FUNDA ACARLAR}, title={Özel Eğitim Öğretmenlerinin Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Öğrencilerin Dil Gelişimlerini Desteklemek Amacıyla Kullandıkları Yöntemler}, congress name={28.Ulusal Özel Eğitim Kongresi}, city={}, country={Turkey}, year={2018}}