Atıf Formatları
Akran Öğretimi Yönteminin Öğrencilerin Fizik Dersine Olan Tutumları Üzerine Etkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

S. Ergin Et Al. , "Akran Öğretimi Yönteminin Öğrencilerin Fizik Dersine Olan Tutumları Üzerine Etkisi," I. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi , Ankara, Turkey, pp.1, 2013

Ergin, S. Et Al. 2013. Akran Öğretimi Yönteminin Öğrencilerin Fizik Dersine Olan Tutumları Üzerine Etkisi. I. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi , (Ankara, Turkey), 1.

Ergin, S., ATASOY, Ş., & Şen, A. İ., (2013). Akran Öğretimi Yönteminin Öğrencilerin Fizik Dersine Olan Tutumları Üzerine Etkisi . I. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi (pp.1). Ankara, Turkey

Ergin, Serap, ŞENGÜL ATASOY, And Ahmet İlhan Şen. "Akran Öğretimi Yönteminin Öğrencilerin Fizik Dersine Olan Tutumları Üzerine Etkisi," I. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi, Ankara, Turkey, 2013

Ergin, Serap Et Al. "Akran Öğretimi Yönteminin Öğrencilerin Fizik Dersine Olan Tutumları Üzerine Etkisi." I. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi , Ankara, Turkey, pp.1, 2013

Ergin, S. ATASOY, Ş. And Şen, A. İ. (2013) . "Akran Öğretimi Yönteminin Öğrencilerin Fizik Dersine Olan Tutumları Üzerine Etkisi." I. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi , Ankara, Turkey, p.1.

@conferencepaper{conferencepaper, author={Serap Ergin Et Al. }, title={Akran Öğretimi Yönteminin Öğrencilerin Fizik Dersine Olan Tutumları Üzerine Etkisi}, congress name={I. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi}, city={Ankara}, country={Turkey}, year={2013}, pages={1} }