Atıf Formatları
TURİZM DESTİNASYONLARININ ORTAK PAZARLAMA STRATEJİSİÇERÇEVESİNDE YENİ BİR ÜRÜN OLARAK GELİŞTİRİLEREK REKABET GÜCÜNÜN ARTIRILMASI: RİZE VE ARTVİNDESTİNASYONLARI ÜZERİNE BİR UYGULAMA
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

H. Uygun Et Al. , "TURİZM DESTİNASYONLARININ ORTAK PAZARLAMA STRATEJİSİÇERÇEVESİNDE YENİ BİR ÜRÜN OLARAK GELİŞTİRİLEREK REKABET GÜCÜNÜN ARTIRILMASI: RİZE VE ARTVİNDESTİNASYONLARI ÜZERİNE BİR UYGULAMA," DOKAP Bölgesi ULUSLARARASI TURİZM SEMPOZYUMU , Trabzon, Turkey, 2017

Uygun, H. Et Al. 2017. TURİZM DESTİNASYONLARININ ORTAK PAZARLAMA STRATEJİSİÇERÇEVESİNDE YENİ BİR ÜRÜN OLARAK GELİŞTİRİLEREK REKABET GÜCÜNÜN ARTIRILMASI: RİZE VE ARTVİNDESTİNASYONLARI ÜZERİNE BİR UYGULAMA. DOKAP Bölgesi ULUSLARARASI TURİZM SEMPOZYUMU , (Trabzon, Turkey).

Uygun, H., Başkan, K., & Erkılıç, E., (2017). TURİZM DESTİNASYONLARININ ORTAK PAZARLAMA STRATEJİSİÇERÇEVESİNDE YENİ BİR ÜRÜN OLARAK GELİŞTİRİLEREK REKABET GÜCÜNÜN ARTIRILMASI: RİZE VE ARTVİNDESTİNASYONLARI ÜZERİNE BİR UYGULAMA . DOKAP Bölgesi ULUSLARARASI TURİZM SEMPOZYUMU, Trabzon, Turkey

Uygun, HAYRİ, Kürşat Başkan, And Eren Erkılıç. "TURİZM DESTİNASYONLARININ ORTAK PAZARLAMA STRATEJİSİÇERÇEVESİNDE YENİ BİR ÜRÜN OLARAK GELİŞTİRİLEREK REKABET GÜCÜNÜN ARTIRILMASI: RİZE VE ARTVİNDESTİNASYONLARI ÜZERİNE BİR UYGULAMA," DOKAP Bölgesi ULUSLARARASI TURİZM SEMPOZYUMU, Trabzon, Turkey, 2017

Uygun, HAYRİ Et Al. "TURİZM DESTİNASYONLARININ ORTAK PAZARLAMA STRATEJİSİÇERÇEVESİNDE YENİ BİR ÜRÜN OLARAK GELİŞTİRİLEREK REKABET GÜCÜNÜN ARTIRILMASI: RİZE VE ARTVİNDESTİNASYONLARI ÜZERİNE BİR UYGULAMA." DOKAP Bölgesi ULUSLARARASI TURİZM SEMPOZYUMU , Trabzon, Turkey, 2017

Uygun, H. Başkan, K. And Erkılıç, E. (2017) . "TURİZM DESTİNASYONLARININ ORTAK PAZARLAMA STRATEJİSİÇERÇEVESİNDE YENİ BİR ÜRÜN OLARAK GELİŞTİRİLEREK REKABET GÜCÜNÜN ARTIRILMASI: RİZE VE ARTVİNDESTİNASYONLARI ÜZERİNE BİR UYGULAMA." DOKAP Bölgesi ULUSLARARASI TURİZM SEMPOZYUMU , Trabzon, Turkey.

@conferencepaper{conferencepaper, author={HAYRİ UYGUN Et Al. }, title={TURİZM DESTİNASYONLARININ ORTAK PAZARLAMA STRATEJİSİÇERÇEVESİNDE YENİ BİR ÜRÜN OLARAK GELİŞTİRİLEREK REKABET GÜCÜNÜN ARTIRILMASI: RİZE VE ARTVİNDESTİNASYONLARI ÜZERİNE BİR UYGULAMA}, congress name={DOKAP Bölgesi ULUSLARARASI TURİZM SEMPOZYUMU}, city={Trabzon}, country={Turkey}, year={2017}}