İ. T. TOKLU And E. USTAAHMETOĞLU, "Tüketicilerin Organik Çaya Yönelik Tutumlarını ve Satın Alma Niyetlerini Etkileyen Faktörler. Bir Alan Araştırması," Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi , vol.12, no.29, pp.41-61, 2016
TOKLU, İ. T. And USTAAHMETOĞLU, E. 2016. Tüketicilerin Organik Çaya Yönelik Tutumlarını ve Satın Alma Niyetlerini Etkileyen Faktörler. Bir Alan Araştırması. Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi , vol.12, no.29 , 41-61.
TOKLU, İ. T., & USTAAHMETOĞLU, E., (2016). Tüketicilerin Organik Çaya Yönelik Tutumlarını ve Satın Alma Niyetlerini Etkileyen Faktörler. Bir Alan Araştırması. Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi , vol.12, no.29, 41-61.
TOKLU, İSMAİL, And EROL USTAAHMETOĞLU. "Tüketicilerin Organik Çaya Yönelik Tutumlarını ve Satın Alma Niyetlerini Etkileyen Faktörler. Bir Alan Araştırması," Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi , vol.12, no.29, 41-61, 2016
TOKLU, İSMAİL T. And USTAAHMETOĞLU, EROL. "Tüketicilerin Organik Çaya Yönelik Tutumlarını ve Satın Alma Niyetlerini Etkileyen Faktörler. Bir Alan Araştırması." Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi , vol.12, no.29, pp.41-61, 2016
TOKLU, İ. T. And USTAAHMETOĞLU, E. (2016) . "Tüketicilerin Organik Çaya Yönelik Tutumlarını ve Satın Alma Niyetlerini Etkileyen Faktörler. Bir Alan Araştırması." Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi , vol.12, no.29, pp.41-61.
@article{article, author={İSMAİL TAMER TOKLU And author={EROL USTAAHMETOĞLU}, title={Tüketicilerin Organik Çaya Yönelik Tutumlarını ve Satın Alma Niyetlerini Etkileyen Faktörler. Bir Alan Araştırması}, journal={Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi}, year=2016, pages={41-61} }