S. Öksüz And E. Erkılıç, "Elektronik Müşteri Şikâyeti: Trabzon'daki Konaklama İşletmeleri Üzerine Bir İnceleme," Journal of Global Tourism and Technology Research , vol.3, no.1, pp.15-29, 2022
Öksüz, S. And Erkılıç, E. 2022. Elektronik Müşteri Şikâyeti: Trabzon'daki Konaklama İşletmeleri Üzerine Bir İnceleme. Journal of Global Tourism and Technology Research , vol.3, no.1 , 15-29.
Öksüz, S., & Erkılıç, E., (2022). Elektronik Müşteri Şikâyeti: Trabzon'daki Konaklama İşletmeleri Üzerine Bir İnceleme. Journal of Global Tourism and Technology Research , vol.3, no.1, 15-29.
Öksüz, Sefa, And EREN ERKILIÇ. "Elektronik Müşteri Şikâyeti: Trabzon'daki Konaklama İşletmeleri Üzerine Bir İnceleme," Journal of Global Tourism and Technology Research , vol.3, no.1, 15-29, 2022
Öksüz, Sefa And Erkılıç, EREN. "Elektronik Müşteri Şikâyeti: Trabzon'daki Konaklama İşletmeleri Üzerine Bir İnceleme." Journal of Global Tourism and Technology Research , vol.3, no.1, pp.15-29, 2022
Öksüz, S. And Erkılıç, E. (2022) . "Elektronik Müşteri Şikâyeti: Trabzon'daki Konaklama İşletmeleri Üzerine Bir İnceleme." Journal of Global Tourism and Technology Research , vol.3, no.1, pp.15-29.
@article{article, author={Sefa Öksüz And author={EREN ERKILIÇ}, title={Elektronik Müşteri Şikâyeti: Trabzon'daki Konaklama İşletmeleri Üzerine Bir İnceleme}, journal={Journal of Global Tourism and Technology Research}, year=2022, pages={15-29} }