Atıf Formatları
Reklam Müziğinin Marka Bilinirliği ve Satın Alma Niyetine Etkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

A. Öztürk And B. Balyaş, "Reklam Müziğinin Marka Bilinirliği ve Satın Alma Niyetine Etkisi," INTERNATIONAL JOURNAL OF ECONOMICS, BUSINESS AND POLITICS , vol.5, no.1, pp.136-155, 2021

Öztürk, A. And Balyaş, B. 2021. Reklam Müziğinin Marka Bilinirliği ve Satın Alma Niyetine Etkisi. INTERNATIONAL JOURNAL OF ECONOMICS, BUSINESS AND POLITICS , vol.5, no.1 , 136-155.

Öztürk, A., & Balyaş, B., (2021). Reklam Müziğinin Marka Bilinirliği ve Satın Alma Niyetine Etkisi. INTERNATIONAL JOURNAL OF ECONOMICS, BUSINESS AND POLITICS , vol.5, no.1, 136-155.

Öztürk, ABDÜLKADİR, And Betül Balyaş. "Reklam Müziğinin Marka Bilinirliği ve Satın Alma Niyetine Etkisi," INTERNATIONAL JOURNAL OF ECONOMICS, BUSINESS AND POLITICS , vol.5, no.1, 136-155, 2021

Öztürk, ABDÜLKADİR And Balyaş, Betül. "Reklam Müziğinin Marka Bilinirliği ve Satın Alma Niyetine Etkisi." INTERNATIONAL JOURNAL OF ECONOMICS, BUSINESS AND POLITICS , vol.5, no.1, pp.136-155, 2021

Öztürk, A. And Balyaş, B. (2021) . "Reklam Müziğinin Marka Bilinirliği ve Satın Alma Niyetine Etkisi." INTERNATIONAL JOURNAL OF ECONOMICS, BUSINESS AND POLITICS , vol.5, no.1, pp.136-155.

@article{article, author={ABDÜLKADİR ÖZTÜRK And author={Betül Balyaş}, title={Reklam Müziğinin Marka Bilinirliği ve Satın Alma Niyetine Etkisi}, journal={INTERNATIONAL JOURNAL OF ECONOMICS, BUSINESS AND POLITICS}, year=2021, pages={136-155} }