Atıf Formatları
Ortaokul Öğrencilerinin Okumaya İlişkin Kaygı ve Tutumlarının Okuma Alışkanlığı Üzerindeki Etkisi: Bir Yapısal Eşitlik Modellemesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

Y. Baki, "Ortaokul Öğrencilerinin Okumaya İlişkin Kaygı ve Tutumlarının Okuma Alışkanlığı Üzerindeki Etkisi: Bir Yapısal Eşitlik Modellemesi," JOURNAL OF EDUCATION AND SCIENCE , vol.42, no.1, pp.371-395, 2017

Baki, Y. 2017. Ortaokul Öğrencilerinin Okumaya İlişkin Kaygı ve Tutumlarının Okuma Alışkanlığı Üzerindeki Etkisi: Bir Yapısal Eşitlik Modellemesi. JOURNAL OF EDUCATION AND SCIENCE , vol.42, no.1 , 371-395.

Baki, Y., (2017). Ortaokul Öğrencilerinin Okumaya İlişkin Kaygı ve Tutumlarının Okuma Alışkanlığı Üzerindeki Etkisi: Bir Yapısal Eşitlik Modellemesi. JOURNAL OF EDUCATION AND SCIENCE , vol.42, no.1, 371-395.

Baki, YASEMİN. "Ortaokul Öğrencilerinin Okumaya İlişkin Kaygı ve Tutumlarının Okuma Alışkanlığı Üzerindeki Etkisi: Bir Yapısal Eşitlik Modellemesi," JOURNAL OF EDUCATION AND SCIENCE , vol.42, no.1, 371-395, 2017

Baki, YASEMİN. "Ortaokul Öğrencilerinin Okumaya İlişkin Kaygı ve Tutumlarının Okuma Alışkanlığı Üzerindeki Etkisi: Bir Yapısal Eşitlik Modellemesi." JOURNAL OF EDUCATION AND SCIENCE , vol.42, no.1, pp.371-395, 2017

Baki, Y. (2017) . "Ortaokul Öğrencilerinin Okumaya İlişkin Kaygı ve Tutumlarının Okuma Alışkanlığı Üzerindeki Etkisi: Bir Yapısal Eşitlik Modellemesi." JOURNAL OF EDUCATION AND SCIENCE , vol.42, no.1, pp.371-395.

@article{article, author={YASEMİN BAKİ}, title={Ortaokul Öğrencilerinin Okumaya İlişkin Kaygı ve Tutumlarının Okuma Alışkanlığı Üzerindeki Etkisi: Bir Yapısal Eşitlik Modellemesi}, journal={JOURNAL OF EDUCATION AND SCIENCE}, year=2017, pages={371-395} }