Atıf Formatları
TÜRK MİLLİ EĞİTİM SİSTEMİ, DİN KÜLTÜRÜ VE AHLAK BİLGİSİ DERSLERİ ARACILIĞIYLA DİNİ ÇOĞULCULUK DÜŞÜNCESİNİN GELİŞİMİ AÇISINDAN, İLK ERGENLİK DÖNEMİNDEKİ ÖĞRENCİLERİN MANEVİ GELİŞİMİNİ NE ÖLÇÜDE ETKİLEMEKTEDİR?
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

B. Tüzüner, "TÜRK MİLLİ EĞİTİM SİSTEMİ, DİN KÜLTÜRÜ VE AHLAK BİLGİSİ DERSLERİ ARACILIĞIYLA DİNİ ÇOĞULCULUK DÜŞÜNCESİNİN GELİŞİMİ AÇISINDAN, İLK ERGENLİK DÖNEMİNDEKİ ÖĞRENCİLERİN MANEVİ GELİŞİMİNİ NE ÖLÇÜDE ETKİLEMEKTEDİR?," RETORİK DERGİSİ , vol.1, no.1, pp.44-50, 2021

Tüzüner, B. 2021. TÜRK MİLLİ EĞİTİM SİSTEMİ, DİN KÜLTÜRÜ VE AHLAK BİLGİSİ DERSLERİ ARACILIĞIYLA DİNİ ÇOĞULCULUK DÜŞÜNCESİNİN GELİŞİMİ AÇISINDAN, İLK ERGENLİK DÖNEMİNDEKİ ÖĞRENCİLERİN MANEVİ GELİŞİMİNİ NE ÖLÇÜDE ETKİLEMEKTEDİR?. RETORİK DERGİSİ , vol.1, no.1 , 44-50.

Tüzüner, B., (2021). TÜRK MİLLİ EĞİTİM SİSTEMİ, DİN KÜLTÜRÜ VE AHLAK BİLGİSİ DERSLERİ ARACILIĞIYLA DİNİ ÇOĞULCULUK DÜŞÜNCESİNİN GELİŞİMİ AÇISINDAN, İLK ERGENLİK DÖNEMİNDEKİ ÖĞRENCİLERİN MANEVİ GELİŞİMİNİ NE ÖLÇÜDE ETKİLEMEKTEDİR?. RETORİK DERGİSİ , vol.1, no.1, 44-50.

Tüzüner, BARIŞ. "TÜRK MİLLİ EĞİTİM SİSTEMİ, DİN KÜLTÜRÜ VE AHLAK BİLGİSİ DERSLERİ ARACILIĞIYLA DİNİ ÇOĞULCULUK DÜŞÜNCESİNİN GELİŞİMİ AÇISINDAN, İLK ERGENLİK DÖNEMİNDEKİ ÖĞRENCİLERİN MANEVİ GELİŞİMİNİ NE ÖLÇÜDE ETKİLEMEKTEDİR?," RETORİK DERGİSİ , vol.1, no.1, 44-50, 2021

Tüzüner, BARIŞ. "TÜRK MİLLİ EĞİTİM SİSTEMİ, DİN KÜLTÜRÜ VE AHLAK BİLGİSİ DERSLERİ ARACILIĞIYLA DİNİ ÇOĞULCULUK DÜŞÜNCESİNİN GELİŞİMİ AÇISINDAN, İLK ERGENLİK DÖNEMİNDEKİ ÖĞRENCİLERİN MANEVİ GELİŞİMİNİ NE ÖLÇÜDE ETKİLEMEKTEDİR?." RETORİK DERGİSİ , vol.1, no.1, pp.44-50, 2021

Tüzüner, B. (2021) . "TÜRK MİLLİ EĞİTİM SİSTEMİ, DİN KÜLTÜRÜ VE AHLAK BİLGİSİ DERSLERİ ARACILIĞIYLA DİNİ ÇOĞULCULUK DÜŞÜNCESİNİN GELİŞİMİ AÇISINDAN, İLK ERGENLİK DÖNEMİNDEKİ ÖĞRENCİLERİN MANEVİ GELİŞİMİNİ NE ÖLÇÜDE ETKİLEMEKTEDİR?." RETORİK DERGİSİ , vol.1, no.1, pp.44-50.

@article{article, author={BARIŞ TÜZÜNER}, title={TÜRK MİLLİ EĞİTİM SİSTEMİ, DİN KÜLTÜRÜ VE AHLAK BİLGİSİ DERSLERİ ARACILIĞIYLA DİNİ ÇOĞULCULUK DÜŞÜNCESİNİN GELİŞİMİ AÇISINDAN, İLK ERGENLİK DÖNEMİNDEKİ ÖĞRENCİLERİN MANEVİ GELİŞİMİNİ NE ÖLÇÜDE ETKİLEMEKTEDİR?}, journal={RETORİK DERGİSİ}, year=2021, pages={44-50} }