Atıf Formatları
İlköğretim fen ve teknoloji dersi öğretim programına geçiş sürecinde öğretmenlerin bakış açılarının değerlendirilmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

H. DİNDAR And S. YANGIN, "İlköğretim fen ve teknoloji dersi öğretim programına geçiş sürecinde öğretmenlerin bakış açılarının değerlendirilmesi," Kastamonu Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.15, no.1, pp.185-198, 2007

DİNDAR, H. And YANGIN, S. 2007. İlköğretim fen ve teknoloji dersi öğretim programına geçiş sürecinde öğretmenlerin bakış açılarının değerlendirilmesi. Kastamonu Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.15, no.1 , 185-198.

DİNDAR, H., & YANGIN, S., (2007). İlköğretim fen ve teknoloji dersi öğretim programına geçiş sürecinde öğretmenlerin bakış açılarının değerlendirilmesi. Kastamonu Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.15, no.1, 185-198.

DİNDAR, HALİL, And SELAMİ YANGIN. "İlköğretim fen ve teknoloji dersi öğretim programına geçiş sürecinde öğretmenlerin bakış açılarının değerlendirilmesi," Kastamonu Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.15, no.1, 185-198, 2007

DİNDAR, HALİL And YANGIN, SELAMİ. "İlköğretim fen ve teknoloji dersi öğretim programına geçiş sürecinde öğretmenlerin bakış açılarının değerlendirilmesi." Kastamonu Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.15, no.1, pp.185-198, 2007

DİNDAR, H. And YANGIN, S. (2007) . "İlköğretim fen ve teknoloji dersi öğretim programına geçiş sürecinde öğretmenlerin bakış açılarının değerlendirilmesi." Kastamonu Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.15, no.1, pp.185-198.

@article{article, author={HALİL DİNDAR And author={SELAMİ YANGIN}, title={İlköğretim fen ve teknoloji dersi öğretim programına geçiş sürecinde öğretmenlerin bakış açılarının değerlendirilmesi}, journal={Kastamonu Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2007, pages={185-198} }