K. I. ÇAKIROĞLU, "Tüketicileri Tanımlamak ve Anlamak ," In Perakende Yönetimi - Stratejik Bir Yaklaşım (13. Basımdan Çeviri) , Ankara: Nobel Akademik Yayıncılık, 2018, pp.168-190.
ÇAKIROĞLU, K. I. Tüketicileri Tanımlamak ve Anlamak . 2018. In Perakende Yönetimi - Stratejik Bir Yaklaşım (13. Basımdan Çeviri) , Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, 168-190.
ÇAKIROĞLU, K. I., (2018). Tüketicileri Tanımlamak ve Anlamak . Perakende Yönetimi - Stratejik Bir Yaklaşım (13. Basımdan Çeviri) (pp.168-190), Ankara: Nobel Akademik Yayıncılık.
ÇAKIROĞLU, KAMER. "Tüketicileri Tanımlamak ve Anlamak ." In Perakende Yönetimi - Stratejik Bir Yaklaşım (13. Basımdan Çeviri) , 168-190. Ankara: Nobel Akademik Yayıncılık, 2018
ÇAKIROĞLU, KAMER I. . "Tüketicileri Tanımlamak ve Anlamak ." Perakende Yönetimi - Stratejik Bir Yaklaşım (13. Basımdan Çeviri) , Nobel Akademik Yayıncılık, 2018, pp.168-190.
ÇAKIROĞLU, K. I. (2018) "Tüketicileri Tanımlamak ve Anlamak ", Perakende Yönetimi - Stratejik Bir Yaklaşım (13. Basımdan Çeviri) . Ankara: Nobel Akademik Yayıncılık.
@bookchapter{bookchapter, author ={KAMER ILGIN ÇAKIROĞLU}, chaptertitle={Tüketicileri Tanımlamak ve Anlamak }, booktitle={ Perakende Yönetimi - Stratejik Bir Yaklaşım (13. Basımdan Çeviri)}, publisher={Nobel Akademik Yayıncılık}, city={Ankara},year={2018} }