Atıf Formatları
Reklamlarda kullanılan kaynagın özelliginin satın alma niyetine etkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

E. USTAAHMETOĞLU, "Reklamlarda kullanılan kaynagın özelliginin satın alma niyetine etkisi," ULUSLARARASI İKTİSADİ VE İDARİ İNCELEMELER DERGİSİ , vol.15, no.8, pp.397-409, 2015

USTAAHMETOĞLU, E. 2015. Reklamlarda kullanılan kaynagın özelliginin satın alma niyetine etkisi. ULUSLARARASI İKTİSADİ VE İDARİ İNCELEMELER DERGİSİ , vol.15, no.8 , 397-409.

USTAAHMETOĞLU, E., (2015). Reklamlarda kullanılan kaynagın özelliginin satın alma niyetine etkisi. ULUSLARARASI İKTİSADİ VE İDARİ İNCELEMELER DERGİSİ , vol.15, no.8, 397-409.

USTAAHMETOĞLU, EROL. "Reklamlarda kullanılan kaynagın özelliginin satın alma niyetine etkisi," ULUSLARARASI İKTİSADİ VE İDARİ İNCELEMELER DERGİSİ , vol.15, no.8, 397-409, 2015

USTAAHMETOĞLU, EROL. "Reklamlarda kullanılan kaynagın özelliginin satın alma niyetine etkisi." ULUSLARARASI İKTİSADİ VE İDARİ İNCELEMELER DERGİSİ , vol.15, no.8, pp.397-409, 2015

USTAAHMETOĞLU, E. (2015) . "Reklamlarda kullanılan kaynagın özelliginin satın alma niyetine etkisi." ULUSLARARASI İKTİSADİ VE İDARİ İNCELEMELER DERGİSİ , vol.15, no.8, pp.397-409.

@article{article, author={EROL USTAAHMETOĞLU}, title={Reklamlarda kullanılan kaynagın özelliginin satın alma niyetine etkisi}, journal={ULUSLARARASI İKTİSADİ VE İDARİ İNCELEMELER DERGİSİ}, year=2015, pages={397-409} }