Atıf Formatları
Türkiye’de Fen Eğitiminde TGA Stratejisi: Bir Meta Sentez
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

H. T. BALAYDIN And O. ALTINOK, "Türkiye’de Fen Eğitiminde TGA Stratejisi: Bir Meta Sentez," Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.3, no.8, pp.427-444, 2019

BALAYDIN, H. T. And ALTINOK, O. 2019. Türkiye’de Fen Eğitiminde TGA Stratejisi: Bir Meta Sentez. Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.3, no.8 , 427-444.

BALAYDIN, H. T., & ALTINOK, O., (2019). Türkiye’de Fen Eğitiminde TGA Stratejisi: Bir Meta Sentez. Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.3, no.8, 427-444.

BALAYDIN, HALİS, And Okan ALTINOK. "Türkiye’de Fen Eğitiminde TGA Stratejisi: Bir Meta Sentez," Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.3, no.8, 427-444, 2019

BALAYDIN, HALİS T. And ALTINOK, Okan. "Türkiye’de Fen Eğitiminde TGA Stratejisi: Bir Meta Sentez." Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.3, no.8, pp.427-444, 2019

BALAYDIN, H. T. And ALTINOK, O. (2019) . "Türkiye’de Fen Eğitiminde TGA Stratejisi: Bir Meta Sentez." Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.3, no.8, pp.427-444.

@article{article, author={HALİS TÜRKER BALAYDIN And author={Okan ALTINOK}, title={Türkiye’de Fen Eğitiminde TGA Stratejisi: Bir Meta Sentez}, journal={Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2019, pages={427-444} }