Atıf Formatları
ASSURE Modeli ile geliştirilmiş Bilgisayar Destekli Matematik Etkinliklerinin Üstün Yetenekli Öğrencilerin Matematiğe Yönelik Tutumlarına Etkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

N. TAŞ And A. GÜLCÜ, "ASSURE Modeli ile geliştirilmiş Bilgisayar Destekli Matematik Etkinliklerinin Üstün Yetenekli Öğrencilerin Matematiğe Yönelik Tutumlarına Etkisi," V. Uluslararası Üstün Yetenekliler ve Eğitimi Kongresi , 2018

TAŞ, N. And GÜLCÜ, A. 2018. ASSURE Modeli ile geliştirilmiş Bilgisayar Destekli Matematik Etkinliklerinin Üstün Yetenekli Öğrencilerin Matematiğe Yönelik Tutumlarına Etkisi. V. Uluslararası Üstün Yetenekliler ve Eğitimi Kongresi .

TAŞ, N., & GÜLCÜ, A., (2018). ASSURE Modeli ile geliştirilmiş Bilgisayar Destekli Matematik Etkinliklerinin Üstün Yetenekli Öğrencilerin Matematiğe Yönelik Tutumlarına Etkisi . V. Uluslararası Üstün Yetenekliler ve Eğitimi Kongresi

TAŞ, NURULLAH, And ASLAN GÜLCÜ. "ASSURE Modeli ile geliştirilmiş Bilgisayar Destekli Matematik Etkinliklerinin Üstün Yetenekli Öğrencilerin Matematiğe Yönelik Tutumlarına Etkisi," V. Uluslararası Üstün Yetenekliler ve Eğitimi Kongresi, 2018

TAŞ, NURULLAH And GÜLCÜ, ASLAN. "ASSURE Modeli ile geliştirilmiş Bilgisayar Destekli Matematik Etkinliklerinin Üstün Yetenekli Öğrencilerin Matematiğe Yönelik Tutumlarına Etkisi." V. Uluslararası Üstün Yetenekliler ve Eğitimi Kongresi , 2018

TAŞ, N. And GÜLCÜ, A. (2018) . "ASSURE Modeli ile geliştirilmiş Bilgisayar Destekli Matematik Etkinliklerinin Üstün Yetenekli Öğrencilerin Matematiğe Yönelik Tutumlarına Etkisi." V. Uluslararası Üstün Yetenekliler ve Eğitimi Kongresi .

@conferencepaper{conferencepaper, author={NURULLAH TAŞ And author={ASLAN GÜLCÜ}, title={ASSURE Modeli ile geliştirilmiş Bilgisayar Destekli Matematik Etkinliklerinin Üstün Yetenekli Öğrencilerin Matematiğe Yönelik Tutumlarına Etkisi}, congress name={V. Uluslararası Üstün Yetenekliler ve Eğitimi Kongresi}, city={}, country={}, year={2018}}