Atıf Formatları
COVID-19 pandemisinin çocukların ve adölesanların fiziksel aktivite düzeyi ve ekran süresi üzerindeki etkisi: bir sistematik derleme ve meta-analiz
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

İ. Çelik Et Al. , "COVID-19 pandemisinin çocukların ve adölesanların fiziksel aktivite düzeyi ve ekran süresi üzerindeki etkisi: bir sistematik derleme ve meta-analiz," Sağlık Bilimlerinde Güncel Yaklaşımlar Dergisi , vol.3, no.3, pp.92-101, 2022

Çelik, İ. Et Al. 2022. COVID-19 pandemisinin çocukların ve adölesanların fiziksel aktivite düzeyi ve ekran süresi üzerindeki etkisi: bir sistematik derleme ve meta-analiz. Sağlık Bilimlerinde Güncel Yaklaşımlar Dergisi , vol.3, no.3 , 92-101.

Çelik, İ., Bektaş, M., & Duran, S., (2022). COVID-19 pandemisinin çocukların ve adölesanların fiziksel aktivite düzeyi ve ekran süresi üzerindeki etkisi: bir sistematik derleme ve meta-analiz. Sağlık Bilimlerinde Güncel Yaklaşımlar Dergisi , vol.3, no.3, 92-101.

Çelik, İSA, Murat Bektaş, And Seçil Duran. "COVID-19 pandemisinin çocukların ve adölesanların fiziksel aktivite düzeyi ve ekran süresi üzerindeki etkisi: bir sistematik derleme ve meta-analiz," Sağlık Bilimlerinde Güncel Yaklaşımlar Dergisi , vol.3, no.3, 92-101, 2022

Çelik, İSA Et Al. "COVID-19 pandemisinin çocukların ve adölesanların fiziksel aktivite düzeyi ve ekran süresi üzerindeki etkisi: bir sistematik derleme ve meta-analiz." Sağlık Bilimlerinde Güncel Yaklaşımlar Dergisi , vol.3, no.3, pp.92-101, 2022

Çelik, İ. Bektaş, M. And Duran, S. (2022) . "COVID-19 pandemisinin çocukların ve adölesanların fiziksel aktivite düzeyi ve ekran süresi üzerindeki etkisi: bir sistematik derleme ve meta-analiz." Sağlık Bilimlerinde Güncel Yaklaşımlar Dergisi , vol.3, no.3, pp.92-101.

@article{article, author={İSA ÇELİK Et Al. }, title={COVID-19 pandemisinin çocukların ve adölesanların fiziksel aktivite düzeyi ve ekran süresi üzerindeki etkisi: bir sistematik derleme ve meta-analiz}, journal={Sağlık Bilimlerinde Güncel Yaklaşımlar Dergisi}, year=2022, pages={92-101} }