E. USTAAHMETOĞLU, "Reklamlarda kullanılan kaynağın özelliğinin satın alma niyetine etkisi," 17. Ulusal Pazarlama Kongresi , vol.17, no.1, Balıkesir, Turkey, pp.365-378, 2012
USTAAHMETOĞLU, E. 2012. Reklamlarda kullanılan kaynağın özelliğinin satın alma niyetine etkisi. 17. Ulusal Pazarlama Kongresi , (Balıkesir, Turkey), 365-378.
USTAAHMETOĞLU, E., (2012). Reklamlarda kullanılan kaynağın özelliğinin satın alma niyetine etkisi . 17. Ulusal Pazarlama Kongresi (pp.365-378). Balıkesir, Turkey
USTAAHMETOĞLU, EROL. "Reklamlarda kullanılan kaynağın özelliğinin satın alma niyetine etkisi," 17. Ulusal Pazarlama Kongresi, Balıkesir, Turkey, 2012
USTAAHMETOĞLU, EROL. "Reklamlarda kullanılan kaynağın özelliğinin satın alma niyetine etkisi." 17. Ulusal Pazarlama Kongresi , Balıkesir, Turkey, pp.365-378, 2012
USTAAHMETOĞLU, E. (2012) . "Reklamlarda kullanılan kaynağın özelliğinin satın alma niyetine etkisi." 17. Ulusal Pazarlama Kongresi , Balıkesir, Turkey, pp.365-378.
@conferencepaper{conferencepaper, author={EROL USTAAHMETOĞLU}, title={Reklamlarda kullanılan kaynağın özelliğinin satın alma niyetine etkisi}, congress name={17. Ulusal Pazarlama Kongresi}, city={Balıkesir}, country={Turkey}, year={2012}, pages={365-378} }