Atıf Formatları
Sınıf Öğretmen Adaylarının Öğrenme Stillerinin Coğrafya Dersine Yönelik Tutumlarına ve Akademik Başarıları Üzerine Etkileri
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

İ. TURAN, "Sınıf Öğretmen Adaylarının Öğrenme Stillerinin Coğrafya Dersine Yönelik Tutumlarına ve Akademik Başarıları Üzerine Etkileri," E-Journal of New World Sciences Academy , vol.10, no.1, pp.1-16, 2015

TURAN, İ. 2015. Sınıf Öğretmen Adaylarının Öğrenme Stillerinin Coğrafya Dersine Yönelik Tutumlarına ve Akademik Başarıları Üzerine Etkileri. E-Journal of New World Sciences Academy , vol.10, no.1 , 1-16.

TURAN, İ., (2015). Sınıf Öğretmen Adaylarının Öğrenme Stillerinin Coğrafya Dersine Yönelik Tutumlarına ve Akademik Başarıları Üzerine Etkileri. E-Journal of New World Sciences Academy , vol.10, no.1, 1-16.

TURAN, İLHAN. "Sınıf Öğretmen Adaylarının Öğrenme Stillerinin Coğrafya Dersine Yönelik Tutumlarına ve Akademik Başarıları Üzerine Etkileri," E-Journal of New World Sciences Academy , vol.10, no.1, 1-16, 2015

TURAN, İLHAN. "Sınıf Öğretmen Adaylarının Öğrenme Stillerinin Coğrafya Dersine Yönelik Tutumlarına ve Akademik Başarıları Üzerine Etkileri." E-Journal of New World Sciences Academy , vol.10, no.1, pp.1-16, 2015

TURAN, İ. (2015) . "Sınıf Öğretmen Adaylarının Öğrenme Stillerinin Coğrafya Dersine Yönelik Tutumlarına ve Akademik Başarıları Üzerine Etkileri." E-Journal of New World Sciences Academy , vol.10, no.1, pp.1-16.

@article{article, author={İLHAN TURAN}, title={Sınıf Öğretmen Adaylarının Öğrenme Stillerinin Coğrafya Dersine Yönelik Tutumlarına ve Akademik Başarıları Üzerine Etkileri}, journal={E-Journal of New World Sciences Academy}, year=2015, pages={1-16} }