Atıf Formatları
E-Öğrenme ve Epistemik Gerekçelendirme Arasındaki İlişki: Spor Bilimi Öğrencilerinin Algıları ve Tutumları
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

A. E. SAĞIN Et Al. , "E-Öğrenme ve Epistemik Gerekçelendirme Arasındaki İlişki: Spor Bilimi Öğrencilerinin Algıları ve Tutumları," Akdeniz Spor Bilimleri Dergisi , vol.6, no.1, pp.887-895, 2023

SAĞIN, A. E. Et Al. 2023. E-Öğrenme ve Epistemik Gerekçelendirme Arasındaki İlişki: Spor Bilimi Öğrencilerinin Algıları ve Tutumları. Akdeniz Spor Bilimleri Dergisi , vol.6, no.1 , 887-895.

SAĞIN, A. E., MERGAN, B., AKTAŞ ÜSTÜN, N., & BALCI, V., (2023). E-Öğrenme ve Epistemik Gerekçelendirme Arasındaki İlişki: Spor Bilimi Öğrencilerinin Algıları ve Tutumları. Akdeniz Spor Bilimleri Dergisi , vol.6, no.1, 887-895.

SAĞIN, AHMET Et Al. "E-Öğrenme ve Epistemik Gerekçelendirme Arasındaki İlişki: Spor Bilimi Öğrencilerinin Algıları ve Tutumları," Akdeniz Spor Bilimleri Dergisi , vol.6, no.1, 887-895, 2023

SAĞIN, AHMET E. Et Al. "E-Öğrenme ve Epistemik Gerekçelendirme Arasındaki İlişki: Spor Bilimi Öğrencilerinin Algıları ve Tutumları." Akdeniz Spor Bilimleri Dergisi , vol.6, no.1, pp.887-895, 2023

SAĞIN, A. E. Et Al. (2023) . "E-Öğrenme ve Epistemik Gerekçelendirme Arasındaki İlişki: Spor Bilimi Öğrencilerinin Algıları ve Tutumları." Akdeniz Spor Bilimleri Dergisi , vol.6, no.1, pp.887-895.

@article{article, author={AHMET ENES SAĞIN Et Al. }, title={E-Öğrenme ve Epistemik Gerekçelendirme Arasındaki İlişki: Spor Bilimi Öğrencilerinin Algıları ve Tutumları}, journal={Akdeniz Spor Bilimleri Dergisi}, year=2023, pages={887-895} }