D. Sancı Uzun And S. Furtun, "İLKOKUL TÜRKÇE DERS KİTAPLARININ ATASÖZLERİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ VE ETKİNLİK ÖNERİLERİ," the Journal of Academic Social Sciences , vol.63, no.63, pp.665-684, 2017
Sancı Uzun, D. And Furtun, S. 2017. İLKOKUL TÜRKÇE DERS KİTAPLARININ ATASÖZLERİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ VE ETKİNLİK ÖNERİLERİ. the Journal of Academic Social Sciences , vol.63, no.63 , 665-684.
Sancı Uzun, D., & Furtun, S., (2017). İLKOKUL TÜRKÇE DERS KİTAPLARININ ATASÖZLERİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ VE ETKİNLİK ÖNERİLERİ. the Journal of Academic Social Sciences , vol.63, no.63, 665-684.
Sancı Uzun, DEMET, And SERKAN FURTUN. "İLKOKUL TÜRKÇE DERS KİTAPLARININ ATASÖZLERİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ VE ETKİNLİK ÖNERİLERİ," the Journal of Academic Social Sciences , vol.63, no.63, 665-684, 2017
Sancı Uzun, DEMET S. And Furtun, SERKAN. "İLKOKUL TÜRKÇE DERS KİTAPLARININ ATASÖZLERİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ VE ETKİNLİK ÖNERİLERİ." the Journal of Academic Social Sciences , vol.63, no.63, pp.665-684, 2017
Sancı Uzun, D. And Furtun, S. (2017) . "İLKOKUL TÜRKÇE DERS KİTAPLARININ ATASÖZLERİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ VE ETKİNLİK ÖNERİLERİ." the Journal of Academic Social Sciences , vol.63, no.63, pp.665-684.
@article{article, author={DEMET SANCI UZUN And author={SERKAN FURTUN}, title={İLKOKUL TÜRKÇE DERS KİTAPLARININ ATASÖZLERİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ VE ETKİNLİK ÖNERİLERİ}, journal={the Journal of Academic Social Sciences}, year=2017, pages={665-684} }