K. I. ÇAKIROĞLU, "Tüketicileri Tanımlamak ve Anlamak," In Perakende Yönetimi Stratejik Bir Yaklaşım , Nobel Akademik Yayıncılık, 2018, pp.168-190.
ÇAKIROĞLU, K. I. Tüketicileri Tanımlamak ve Anlamak. 2018. In Perakende Yönetimi Stratejik Bir Yaklaşım , Nobel Akademik Yayıncılık, 168-190.
ÇAKIROĞLU, K. I., (2018). Tüketicileri Tanımlamak ve Anlamak. Perakende Yönetimi Stratejik Bir Yaklaşım (pp.168-190), Nobel Akademik Yayıncılık.
ÇAKIROĞLU, KAMER. "Tüketicileri Tanımlamak ve Anlamak." In Perakende Yönetimi Stratejik Bir Yaklaşım , 168-190. Nobel Akademik Yayıncılık, 2018
ÇAKIROĞLU, KAMER I. . "Tüketicileri Tanımlamak ve Anlamak." Perakende Yönetimi Stratejik Bir Yaklaşım , Nobel Akademik Yayıncılık, 2018, pp.168-190.
ÇAKIROĞLU, K. I. (2018) "Tüketicileri Tanımlamak ve Anlamak", Perakende Yönetimi Stratejik Bir Yaklaşım . Nobel Akademik Yayıncılık.
@bookchapter{bookchapter, author ={KAMER ILGIN ÇAKIROĞLU}, chaptertitle={Tüketicileri Tanımlamak ve Anlamak}, booktitle={ Perakende Yönetimi Stratejik Bir Yaklaşım}, publisher={Nobel Akademik Yayıncılık}, city={},year={2018} }