Atıf Formatları
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Pedagojik Okuryazarlık Becerileri İle Mesleki Öz-Yeterlilik Algıları Arasındaki İlişki
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

S. YANGIN Et Al. , "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Pedagojik Okuryazarlık Becerileri İle Mesleki Öz-Yeterlilik Algıları Arasındaki İlişki," II. ULUSLARARASI ÖĞRETMEN EĞİTİMİ VE AKREDİTASYON KONGRESİ , vol.1, Rize, Turkey, pp.188-201, 2018

YANGIN, S. Et Al. 2018. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Pedagojik Okuryazarlık Becerileri İle Mesleki Öz-Yeterlilik Algıları Arasındaki İlişki. II. ULUSLARARASI ÖĞRETMEN EĞİTİMİ VE AKREDİTASYON KONGRESİ , (Rize, Turkey), 188-201.

YANGIN, S., KARABACAK, M., ALİM, N. S., & KILIÇ YILMAZ, G., (2018). Sınıf Öğretmeni Adaylarının Pedagojik Okuryazarlık Becerileri İle Mesleki Öz-Yeterlilik Algıları Arasındaki İlişki . II. ULUSLARARASI ÖĞRETMEN EĞİTİMİ VE AKREDİTASYON KONGRESİ (pp.188-201). Rize, Turkey

YANGIN, SELAMİ Et Al. "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Pedagojik Okuryazarlık Becerileri İle Mesleki Öz-Yeterlilik Algıları Arasındaki İlişki," II. ULUSLARARASI ÖĞRETMEN EĞİTİMİ VE AKREDİTASYON KONGRESİ, Rize, Turkey, 2018

YANGIN, SELAMİ Et Al. "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Pedagojik Okuryazarlık Becerileri İle Mesleki Öz-Yeterlilik Algıları Arasındaki İlişki." II. ULUSLARARASI ÖĞRETMEN EĞİTİMİ VE AKREDİTASYON KONGRESİ , Rize, Turkey, pp.188-201, 2018

YANGIN, S. Et Al. (2018) . "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Pedagojik Okuryazarlık Becerileri İle Mesleki Öz-Yeterlilik Algıları Arasındaki İlişki." II. ULUSLARARASI ÖĞRETMEN EĞİTİMİ VE AKREDİTASYON KONGRESİ , Rize, Turkey, pp.188-201.

@conferencepaper{conferencepaper, author={SELAMİ YANGIN Et Al. }, title={Sınıf Öğretmeni Adaylarının Pedagojik Okuryazarlık Becerileri İle Mesleki Öz-Yeterlilik Algıları Arasındaki İlişki}, congress name={II. ULUSLARARASI ÖĞRETMEN EĞİTİMİ VE AKREDİTASYON KONGRESİ}, city={Rize}, country={Turkey}, year={2018}, pages={188-201} }