Atıf Formatları
Argüman Temelli Sorgulayıcı Araştırma Uygulamalarının Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilimsel Sorgulamaya Ait Görüşlerine Etkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

S. ERENLER And P. S. ÇETİN, "Argüman Temelli Sorgulayıcı Araştırma Uygulamalarının Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilimsel Sorgulamaya Ait Görüşlerine Etkisi," VI.Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi , 2016

ERENLER, S. And ÇETİN, P. S. 2016. Argüman Temelli Sorgulayıcı Araştırma Uygulamalarının Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilimsel Sorgulamaya Ait Görüşlerine Etkisi. VI.Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi .

ERENLER, S., & ÇETİN, P. S., (2016). Argüman Temelli Sorgulayıcı Araştırma Uygulamalarının Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilimsel Sorgulamaya Ait Görüşlerine Etkisi . VI.Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi

ERENLER, SÜMEYYE, And PINAR SEDA ÇETİN. "Argüman Temelli Sorgulayıcı Araştırma Uygulamalarının Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilimsel Sorgulamaya Ait Görüşlerine Etkisi," VI.Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, 2016

ERENLER, SÜMEYYE And ÇETİN, PINAR S. . "Argüman Temelli Sorgulayıcı Araştırma Uygulamalarının Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilimsel Sorgulamaya Ait Görüşlerine Etkisi." VI.Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi , 2016

ERENLER, S. And ÇETİN, P. S. (2016) . "Argüman Temelli Sorgulayıcı Araştırma Uygulamalarının Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilimsel Sorgulamaya Ait Görüşlerine Etkisi." VI.Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi .

@conferencepaper{conferencepaper, author={SÜMEYYE ERENLER And author={PINAR SEDA ÇETİN}, title={Argüman Temelli Sorgulayıcı Araştırma Uygulamalarının Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilimsel Sorgulamaya Ait Görüşlerine Etkisi}, congress name={VI.Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi}, city={}, country={}, year={2016}}