Atıf Formatları
Zihin Haritalama Tekniğinin Sosyal Bilgiler Dersinde Öğrenci Başarısı ve Kalıcılığına Etkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

A. KARTAL And İ. TURAN, "Zihin Haritalama Tekniğinin Sosyal Bilgiler Dersinde Öğrenci Başarısı ve Kalıcılığına Etkisi," The Journal of Academic Social Science Studies , no.33, pp.443-454, 2015

KARTAL, A. And TURAN, İ. 2015. Zihin Haritalama Tekniğinin Sosyal Bilgiler Dersinde Öğrenci Başarısı ve Kalıcılığına Etkisi. The Journal of Academic Social Science Studies , no.33 , 443-454.

KARTAL, A., & TURAN, İ., (2015). Zihin Haritalama Tekniğinin Sosyal Bilgiler Dersinde Öğrenci Başarısı ve Kalıcılığına Etkisi. The Journal of Academic Social Science Studies , no.33, 443-454.

KARTAL, AYÇA, And İLHAN TURAN. "Zihin Haritalama Tekniğinin Sosyal Bilgiler Dersinde Öğrenci Başarısı ve Kalıcılığına Etkisi," The Journal of Academic Social Science Studies , no.33, 443-454, 2015

KARTAL, AYÇA And TURAN, İLHAN. "Zihin Haritalama Tekniğinin Sosyal Bilgiler Dersinde Öğrenci Başarısı ve Kalıcılığına Etkisi." The Journal of Academic Social Science Studies , no.33, pp.443-454, 2015

KARTAL, A. And TURAN, İ. (2015) . "Zihin Haritalama Tekniğinin Sosyal Bilgiler Dersinde Öğrenci Başarısı ve Kalıcılığına Etkisi." The Journal of Academic Social Science Studies , no.33, pp.443-454.

@article{article, author={AYÇA KARTAL And author={İLHAN TURAN}, title={Zihin Haritalama Tekniğinin Sosyal Bilgiler Dersinde Öğrenci Başarısı ve Kalıcılığına Etkisi}, journal={The Journal of Academic Social Science Studies}, year=2015, pages={443-454} }