E. USTAAHMETOĞLU, "Satın Alma Niyeti Üzerinde Ürün Kıtlık Mesajları, Algılanan Kalite ve Algılanan Degerin Etkisi.," TÜKETİCİ VE TÜKETİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , vol.7, no.1, pp.157-178, 2015
USTAAHMETOĞLU, E. 2015. Satın Alma Niyeti Üzerinde Ürün Kıtlık Mesajları, Algılanan Kalite ve Algılanan Degerin Etkisi.. TÜKETİCİ VE TÜKETİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , vol.7, no.1 , 157-178.
USTAAHMETOĞLU, E., (2015). Satın Alma Niyeti Üzerinde Ürün Kıtlık Mesajları, Algılanan Kalite ve Algılanan Degerin Etkisi.. TÜKETİCİ VE TÜKETİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , vol.7, no.1, 157-178.
USTAAHMETOĞLU, EROL. "Satın Alma Niyeti Üzerinde Ürün Kıtlık Mesajları, Algılanan Kalite ve Algılanan Degerin Etkisi.," TÜKETİCİ VE TÜKETİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , vol.7, no.1, 157-178, 2015
USTAAHMETOĞLU, EROL. "Satın Alma Niyeti Üzerinde Ürün Kıtlık Mesajları, Algılanan Kalite ve Algılanan Degerin Etkisi.." TÜKETİCİ VE TÜKETİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , vol.7, no.1, pp.157-178, 2015
USTAAHMETOĞLU, E. (2015) . "Satın Alma Niyeti Üzerinde Ürün Kıtlık Mesajları, Algılanan Kalite ve Algılanan Degerin Etkisi.." TÜKETİCİ VE TÜKETİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , vol.7, no.1, pp.157-178.
@article{article, author={EROL USTAAHMETOĞLU}, title={Satın Alma Niyeti Üzerinde Ürün Kıtlık Mesajları, Algılanan Kalite ve Algılanan Degerin Etkisi.}, journal={TÜKETİCİ VE TÜKETİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ}, year=2015, pages={157-178} }