Atıf Formatları
Üstbiliş Stratejisine Dayalı Biyoloji Öğretiminin Sınıf Öğretmeni Adaylarının Başarıları ve Tutumları Üzerindeki Etkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

S. YANGIN, "Üstbiliş Stratejisine Dayalı Biyoloji Öğretiminin Sınıf Öğretmeni Adaylarının Başarıları ve Tutumları Üzerindeki Etkisi," E-Journal of New World Sciences Academy , vol.9, no.1, pp.1-18, 2014

YANGIN, S. 2014. Üstbiliş Stratejisine Dayalı Biyoloji Öğretiminin Sınıf Öğretmeni Adaylarının Başarıları ve Tutumları Üzerindeki Etkisi. E-Journal of New World Sciences Academy , vol.9, no.1 , 1-18.

YANGIN, S., (2014). Üstbiliş Stratejisine Dayalı Biyoloji Öğretiminin Sınıf Öğretmeni Adaylarının Başarıları ve Tutumları Üzerindeki Etkisi. E-Journal of New World Sciences Academy , vol.9, no.1, 1-18.

YANGIN, SELAMİ. "Üstbiliş Stratejisine Dayalı Biyoloji Öğretiminin Sınıf Öğretmeni Adaylarının Başarıları ve Tutumları Üzerindeki Etkisi," E-Journal of New World Sciences Academy , vol.9, no.1, 1-18, 2014

YANGIN, SELAMİ. "Üstbiliş Stratejisine Dayalı Biyoloji Öğretiminin Sınıf Öğretmeni Adaylarının Başarıları ve Tutumları Üzerindeki Etkisi." E-Journal of New World Sciences Academy , vol.9, no.1, pp.1-18, 2014

YANGIN, S. (2014) . "Üstbiliş Stratejisine Dayalı Biyoloji Öğretiminin Sınıf Öğretmeni Adaylarının Başarıları ve Tutumları Üzerindeki Etkisi." E-Journal of New World Sciences Academy , vol.9, no.1, pp.1-18.

@article{article, author={SELAMİ YANGIN}, title={Üstbiliş Stratejisine Dayalı Biyoloji Öğretiminin Sınıf Öğretmeni Adaylarının Başarıları ve Tutumları Üzerindeki Etkisi}, journal={E-Journal of New World Sciences Academy}, year=2014, pages={1-18} }