Atıf Formatları
Eğitim Yapılarının Fiziksel Mekân Kalitelerinin Öğretmenlerin Performanslarına Etkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

S. AL ŞENSOY Et Al. , "Eğitim Yapılarının Fiziksel Mekân Kalitelerinin Öğretmenlerin Performanslarına Etkisi," Researcher Social Science Studies , vol.6, pp.363-382, 2018

AL ŞENSOY, S. Et Al. 2018. Eğitim Yapılarının Fiziksel Mekân Kalitelerinin Öğretmenlerin Performanslarına Etkisi. Researcher Social Science Studies , vol.6 , 363-382.

AL ŞENSOY, S., SAĞSÖZ, A., & KAHRAMAN, M. U., (2018). Eğitim Yapılarının Fiziksel Mekân Kalitelerinin Öğretmenlerin Performanslarına Etkisi. Researcher Social Science Studies , vol.6, 363-382.

AL ŞENSOY, SELDA, AYŞE SAĞSÖZ, And MEHMET UĞUR KAHRAMAN. "Eğitim Yapılarının Fiziksel Mekân Kalitelerinin Öğretmenlerin Performanslarına Etkisi," Researcher Social Science Studies , vol.6, 363-382, 2018

AL ŞENSOY, SELDA A. Et Al. "Eğitim Yapılarının Fiziksel Mekân Kalitelerinin Öğretmenlerin Performanslarına Etkisi." Researcher Social Science Studies , vol.6, pp.363-382, 2018

AL ŞENSOY, S. SAĞSÖZ, A. And KAHRAMAN, M. U. (2018) . "Eğitim Yapılarının Fiziksel Mekân Kalitelerinin Öğretmenlerin Performanslarına Etkisi." Researcher Social Science Studies , vol.6, pp.363-382.

@article{article, author={SELDA AL ŞENSOY Et Al. }, title={Eğitim Yapılarının Fiziksel Mekân Kalitelerinin Öğretmenlerin Performanslarına Etkisi}, journal={Researcher Social Science Studies}, year=2018, pages={363-382} }