Atıf Formatları
Öğretmen Adaylarının Görüşleri Doğrultusunda Sınıf Öğretmenliğini Fenomenolojik Değerlendirme
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

S. YANGIN Et Al. , "Öğretmen Adaylarının Görüşleri Doğrultusunda Sınıf Öğretmenliğini Fenomenolojik Değerlendirme," 17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu , vol.., Ankara, Turkey, pp.1499, 2018

YANGIN, S. Et Al. 2018. Öğretmen Adaylarının Görüşleri Doğrultusunda Sınıf Öğretmenliğini Fenomenolojik Değerlendirme. 17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu , (Ankara, Turkey), 1499.

YANGIN, S., TÜRKMEN, N., & KARAMAN, E. R., (2018). Öğretmen Adaylarının Görüşleri Doğrultusunda Sınıf Öğretmenliğini Fenomenolojik Değerlendirme . 17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu (pp.1499). Ankara, Turkey

YANGIN, SELAMİ, NESRİN TÜRKMEN, And ESRA RABİYE KARAMAN. "Öğretmen Adaylarının Görüşleri Doğrultusunda Sınıf Öğretmenliğini Fenomenolojik Değerlendirme," 17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Turkey, 2018

YANGIN, SELAMİ Et Al. "Öğretmen Adaylarının Görüşleri Doğrultusunda Sınıf Öğretmenliğini Fenomenolojik Değerlendirme." 17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu , Ankara, Turkey, pp.1499, 2018

YANGIN, S. TÜRKMEN, N. And KARAMAN, E. R. (2018) . "Öğretmen Adaylarının Görüşleri Doğrultusunda Sınıf Öğretmenliğini Fenomenolojik Değerlendirme." 17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu , Ankara, Turkey, p.1499.

@conferencepaper{conferencepaper, author={SELAMİ YANGIN Et Al. }, title={Öğretmen Adaylarının Görüşleri Doğrultusunda Sınıf Öğretmenliğini Fenomenolojik Değerlendirme}, congress name={17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu}, city={Ankara}, country={Turkey}, year={2018}, pages={1499} }