Atıf Formatları
Fen bilgisi öğretmen adaylarının argümantasyona dayalı öğrenme ortamı oluşturma yeterliliklerinindeğerlendirilmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

E. ALTUN, "Fen bilgisi öğretmen adaylarının argümantasyona dayalı öğrenme ortamı oluşturma yeterliliklerinindeğerlendirilmesi," 27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi , Antalya, Turkey, pp.1, 2018

ALTUN, E. 2018. Fen bilgisi öğretmen adaylarının argümantasyona dayalı öğrenme ortamı oluşturma yeterliliklerinindeğerlendirilmesi. 27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi , (Antalya, Turkey), 1.

ALTUN, E., (2018). Fen bilgisi öğretmen adaylarının argümantasyona dayalı öğrenme ortamı oluşturma yeterliliklerinindeğerlendirilmesi . 27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (pp.1). Antalya, Turkey

ALTUN, EBRU. "Fen bilgisi öğretmen adaylarının argümantasyona dayalı öğrenme ortamı oluşturma yeterliliklerinindeğerlendirilmesi," 27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Turkey, 2018

ALTUN, EBRU. "Fen bilgisi öğretmen adaylarının argümantasyona dayalı öğrenme ortamı oluşturma yeterliliklerinindeğerlendirilmesi." 27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi , Antalya, Turkey, pp.1, 2018

ALTUN, E. (2018) . "Fen bilgisi öğretmen adaylarının argümantasyona dayalı öğrenme ortamı oluşturma yeterliliklerinindeğerlendirilmesi." 27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi , Antalya, Turkey, p.1.

@conferencepaper{conferencepaper, author={EBRU ALTUN}, title={Fen bilgisi öğretmen adaylarının argümantasyona dayalı öğrenme ortamı oluşturma yeterliliklerinindeğerlendirilmesi}, congress name={27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi}, city={Antalya}, country={Turkey}, year={2018}, pages={1} }