E. ALTUN, "Fen bilgisi öğretmen adaylarının argümantasyona dayalı öğrenme ortamı oluşturma yeterliliklerinindeğerlendirilmesi," 27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi , Antalya, Turkey, pp.1, 2018
ALTUN, E. 2018. Fen bilgisi öğretmen adaylarının argümantasyona dayalı öğrenme ortamı oluşturma yeterliliklerinindeğerlendirilmesi. 27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi , (Antalya, Turkey), 1.
ALTUN, E., (2018). Fen bilgisi öğretmen adaylarının argümantasyona dayalı öğrenme ortamı oluşturma yeterliliklerinindeğerlendirilmesi . 27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (pp.1). Antalya, Turkey
ALTUN, EBRU. "Fen bilgisi öğretmen adaylarının argümantasyona dayalı öğrenme ortamı oluşturma yeterliliklerinindeğerlendirilmesi," 27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Turkey, 2018
ALTUN, EBRU. "Fen bilgisi öğretmen adaylarının argümantasyona dayalı öğrenme ortamı oluşturma yeterliliklerinindeğerlendirilmesi." 27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi , Antalya, Turkey, pp.1, 2018
ALTUN, E. (2018) . "Fen bilgisi öğretmen adaylarının argümantasyona dayalı öğrenme ortamı oluşturma yeterliliklerinindeğerlendirilmesi." 27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi , Antalya, Turkey, p.1.
@conferencepaper{conferencepaper, author={EBRU ALTUN}, title={Fen bilgisi öğretmen adaylarının argümantasyona dayalı öğrenme ortamı oluşturma yeterliliklerinindeğerlendirilmesi}, congress name={27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi}, city={Antalya}, country={Turkey}, year={2018}, pages={1} }