D. Cumali And M. Ince, "Farklı Branşlarda Öğrenim Gören Öğretmen Adaylarının kaynaştırma Uygulamasına İlişkin Algılarının Belirlenmesi," Kalem Uluslararası Eğitim ve İnsan Bilimleri Dergisi , vol.14, no.2, pp.635-664, 2024
Cumali, D. And Ince, M. 2024. Farklı Branşlarda Öğrenim Gören Öğretmen Adaylarının kaynaştırma Uygulamasına İlişkin Algılarının Belirlenmesi. Kalem Uluslararası Eğitim ve İnsan Bilimleri Dergisi , vol.14, no.2 , 635-664.
Cumali, D., & Ince, M., (2024). Farklı Branşlarda Öğrenim Gören Öğretmen Adaylarının kaynaştırma Uygulamasına İlişkin Algılarının Belirlenmesi. Kalem Uluslararası Eğitim ve İnsan Bilimleri Dergisi , vol.14, no.2, 635-664.
Cumali, DAMLA, And Mehmet Ince. "Farklı Branşlarda Öğrenim Gören Öğretmen Adaylarının kaynaştırma Uygulamasına İlişkin Algılarının Belirlenmesi," Kalem Uluslararası Eğitim ve İnsan Bilimleri Dergisi , vol.14, no.2, 635-664, 2024
Cumali, DAMLA And Ince, Mehmet. "Farklı Branşlarda Öğrenim Gören Öğretmen Adaylarının kaynaştırma Uygulamasına İlişkin Algılarının Belirlenmesi." Kalem Uluslararası Eğitim ve İnsan Bilimleri Dergisi , vol.14, no.2, pp.635-664, 2024
Cumali, D. And Ince, M. (2024) . "Farklı Branşlarda Öğrenim Gören Öğretmen Adaylarının kaynaştırma Uygulamasına İlişkin Algılarının Belirlenmesi." Kalem Uluslararası Eğitim ve İnsan Bilimleri Dergisi , vol.14, no.2, pp.635-664.
@article{article, author={DAMLA CUMALI And author={Mehmet Ince}, title={Farklı Branşlarda Öğrenim Gören Öğretmen Adaylarının kaynaştırma Uygulamasına İlişkin Algılarının Belirlenmesi}, journal={Kalem Uluslararası Eğitim ve İnsan Bilimleri Dergisi}, year=2024, pages={635-664} }