Atıf Formatları
TÜRKİYE’DE SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİ ALANINDAKİ DOKTORA PROGRAMLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

A. Yılmazer, "TÜRKİYE’DE SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİ ALANINDAKİ DOKTORA PROGRAMLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ," Trakya Eğitim Dergisi , vol.14, no.3, pp.2179-2193, 2024

Yılmazer, A. 2024. TÜRKİYE’DE SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİ ALANINDAKİ DOKTORA PROGRAMLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ. Trakya Eğitim Dergisi , vol.14, no.3 , 2179-2193.

Yılmazer, A., (2024). TÜRKİYE’DE SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİ ALANINDAKİ DOKTORA PROGRAMLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ. Trakya Eğitim Dergisi , vol.14, no.3, 2179-2193.

Yılmazer, AYŞEGÜL. "TÜRKİYE’DE SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİ ALANINDAKİ DOKTORA PROGRAMLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ," Trakya Eğitim Dergisi , vol.14, no.3, 2179-2193, 2024

Yılmazer, AYŞEGÜL. "TÜRKİYE’DE SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİ ALANINDAKİ DOKTORA PROGRAMLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ." Trakya Eğitim Dergisi , vol.14, no.3, pp.2179-2193, 2024

Yılmazer, A. (2024) . "TÜRKİYE’DE SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİ ALANINDAKİ DOKTORA PROGRAMLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ." Trakya Eğitim Dergisi , vol.14, no.3, pp.2179-2193.

@article{article, author={AYŞEGÜL YILMAZER}, title={TÜRKİYE’DE SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİ ALANINDAKİ DOKTORA PROGRAMLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ}, journal={Trakya Eğitim Dergisi}, year=2024, pages={2179-2193} }