Atıf Formatları
Stratejik Marka Yönetim: Marka Sermayesinin İnşası, Ölçümü ve Yönetimi (Strategic Brand Management: Building, Measuring, and Managing Brand Equity)
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

İ. T. TOKLU, "Marka Sermayesi İnşasında İkincil Marka Çağrışımlarının Kaldıraç Olarak Kullanılması," In Stratejik Marka Yönetim , Nobel Kitap, 2019, pp.231-262.

TOKLU, İ. T. Marka Sermayesi İnşasında İkincil Marka Çağrışımlarının Kaldıraç Olarak Kullanılması. 2019. In Stratejik Marka Yönetim , Nobel Kitap, 231-262.

TOKLU, İ. T., (2019). Marka Sermayesi İnşasında İkincil Marka Çağrışımlarının Kaldıraç Olarak Kullanılması. Stratejik Marka Yönetim (pp.231-262), Nobel Kitap.

TOKLU, İSMAİL. "Marka Sermayesi İnşasında İkincil Marka Çağrışımlarının Kaldıraç Olarak Kullanılması." In Stratejik Marka Yönetim , 231-262. Nobel Kitap, 2019

TOKLU, İSMAİL T. . "Marka Sermayesi İnşasında İkincil Marka Çağrışımlarının Kaldıraç Olarak Kullanılması." Stratejik Marka Yönetim , Nobel Kitap, 2019, pp.231-262.

TOKLU, İ. T. (2019) "Marka Sermayesi İnşasında İkincil Marka Çağrışımlarının Kaldıraç Olarak Kullanılması", Stratejik Marka Yönetim . Nobel Kitap.

@bookchapter{bookchapter, author ={İSMAİL TAMER TOKLU}, chaptertitle={Marka Sermayesi İnşasında İkincil Marka Çağrışımlarının Kaldıraç Olarak Kullanılması}, booktitle={ Stratejik Marka Yönetim}, publisher={Nobel Kitap}, city={},year={2019} }