Atıf Formatları
Yabancılara Türkçe Öğretiminde Öğrencilerin Duygu Değeri Taşıyan Ünlemlerin İşlevlerini Algılama Düzeyleri
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

D. SANCI UZUN Et Al. , "Yabancılara Türkçe Öğretiminde Öğrencilerin Duygu Değeri Taşıyan Ünlemlerin İşlevlerini Algılama Düzeyleri," International Journal of Language Academy(IJLA) , no.4, pp.302-318, 2014

SANCI UZUN, D. Et Al. 2014. Yabancılara Türkçe Öğretiminde Öğrencilerin Duygu Değeri Taşıyan Ünlemlerin İşlevlerini Algılama Düzeyleri. International Journal of Language Academy(IJLA) , no.4 , 302-318.

SANCI UZUN, D., KİBAR FURTUN, M. H., & ÇELEBİ, S., (2014). Yabancılara Türkçe Öğretiminde Öğrencilerin Duygu Değeri Taşıyan Ünlemlerin İşlevlerini Algılama Düzeyleri. International Journal of Language Academy(IJLA) , no.4, 302-318.

SANCI UZUN, DEMET, MERVE HÜLYA KİBAR FURTUN, And SAFA ÇELEBİ. "Yabancılara Türkçe Öğretiminde Öğrencilerin Duygu Değeri Taşıyan Ünlemlerin İşlevlerini Algılama Düzeyleri," International Journal of Language Academy(IJLA) , no.4, 302-318, 2014

SANCI UZUN, DEMET S. Et Al. "Yabancılara Türkçe Öğretiminde Öğrencilerin Duygu Değeri Taşıyan Ünlemlerin İşlevlerini Algılama Düzeyleri." International Journal of Language Academy(IJLA) , no.4, pp.302-318, 2014

SANCI UZUN, D. KİBAR FURTUN, M. H. And ÇELEBİ, S. (2014) . "Yabancılara Türkçe Öğretiminde Öğrencilerin Duygu Değeri Taşıyan Ünlemlerin İşlevlerini Algılama Düzeyleri." International Journal of Language Academy(IJLA) , no.4, pp.302-318.

@article{article, author={DEMET SANCI UZUN Et Al. }, title={Yabancılara Türkçe Öğretiminde Öğrencilerin Duygu Değeri Taşıyan Ünlemlerin İşlevlerini Algılama Düzeyleri}, journal={International Journal of Language Academy(IJLA)}, year=2014, pages={302-318} }