Atıf Formatları
A new approach in biology teaching: DNR based teaching/ Biyoloji eğitiminde yeni bir yaklaşım: EGS tabanlı öğretim.
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

N. URSAVAŞ And s. odabaşı çimer, "A new approach in biology teaching: DNR based teaching/ Biyoloji eğitiminde yeni bir yaklaşım: EGS tabanlı öğretim.," Journal of Theory and Practice in Education/ Eğitimde Kuram ve Uygulama , vol.11, no.1, pp.261-290, 2015

URSAVAŞ, N. And odabaşı çimer, s. 2015. A new approach in biology teaching: DNR based teaching/ Biyoloji eğitiminde yeni bir yaklaşım: EGS tabanlı öğretim.. Journal of Theory and Practice in Education/ Eğitimde Kuram ve Uygulama , vol.11, no.1 , 261-290.

URSAVAŞ, N., & odabaşı çimer, s., (2015). A new approach in biology teaching: DNR based teaching/ Biyoloji eğitiminde yeni bir yaklaşım: EGS tabanlı öğretim.. Journal of Theory and Practice in Education/ Eğitimde Kuram ve Uygulama , vol.11, no.1, 261-290.

URSAVAŞ, NAZİHAN, And sabiha odabaşı çimer. "A new approach in biology teaching: DNR based teaching/ Biyoloji eğitiminde yeni bir yaklaşım: EGS tabanlı öğretim.," Journal of Theory and Practice in Education/ Eğitimde Kuram ve Uygulama , vol.11, no.1, 261-290, 2015

URSAVAŞ, NAZİHAN And odabaşı çimer, sabiha o. . "A new approach in biology teaching: DNR based teaching/ Biyoloji eğitiminde yeni bir yaklaşım: EGS tabanlı öğretim.." Journal of Theory and Practice in Education/ Eğitimde Kuram ve Uygulama , vol.11, no.1, pp.261-290, 2015

URSAVAŞ, N. And odabaşı çimer, s. (2015) . "A new approach in biology teaching: DNR based teaching/ Biyoloji eğitiminde yeni bir yaklaşım: EGS tabanlı öğretim.." Journal of Theory and Practice in Education/ Eğitimde Kuram ve Uygulama , vol.11, no.1, pp.261-290.

@article{article, author={NAZİHAN URSAVAŞ And author={sabiha odabaşı çimer}, title={A new approach in biology teaching: DNR based teaching/ Biyoloji eğitiminde yeni bir yaklaşım: EGS tabanlı öğretim.}, journal={Journal of Theory and Practice in Education/ Eğitimde Kuram ve Uygulama}, year=2015, pages={261-290} }