C. Yanıklar, "Bakkal ve Süpermarket: Geleneksel ve Modern Tüketim Mekânlarının Akılcılaşma Süreci Çerçevesinde Değerlendirilmesi," SOSYOLOJİ ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , vol.10, no.2, pp.146-170, 2006
Yanıklar, C. 2006. Bakkal ve Süpermarket: Geleneksel ve Modern Tüketim Mekânlarının Akılcılaşma Süreci Çerçevesinde Değerlendirilmesi. SOSYOLOJİ ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , vol.10, no.2 , 146-170.
Yanıklar, C., (2006). Bakkal ve Süpermarket: Geleneksel ve Modern Tüketim Mekânlarının Akılcılaşma Süreci Çerçevesinde Değerlendirilmesi. SOSYOLOJİ ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , vol.10, no.2, 146-170.
Yanıklar, CENGİZ. "Bakkal ve Süpermarket: Geleneksel ve Modern Tüketim Mekânlarının Akılcılaşma Süreci Çerçevesinde Değerlendirilmesi," SOSYOLOJİ ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , vol.10, no.2, 146-170, 2006
Yanıklar, CENGİZ. "Bakkal ve Süpermarket: Geleneksel ve Modern Tüketim Mekânlarının Akılcılaşma Süreci Çerçevesinde Değerlendirilmesi." SOSYOLOJİ ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , vol.10, no.2, pp.146-170, 2006
Yanıklar, C. (2006) . "Bakkal ve Süpermarket: Geleneksel ve Modern Tüketim Mekânlarının Akılcılaşma Süreci Çerçevesinde Değerlendirilmesi." SOSYOLOJİ ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , vol.10, no.2, pp.146-170.
@article{article, author={CENGİZ YANIKLAR}, title={Bakkal ve Süpermarket: Geleneksel ve Modern Tüketim Mekânlarının Akılcılaşma Süreci Çerçevesinde Değerlendirilmesi}, journal={SOSYOLOJİ ARAŞTIRMALARI DERGİSİ}, year=2006, pages={146-170} }