Atıf Formatları
ÖĞRETMEN ADAYLARININ DRAMATİZASYON BECERİLERİNDE BEDEN DİLİ VE BÜRÜNÜ YANSITABİLME DURUMLARI
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

S. Çelebi And F. Taşdemir, "ÖĞRETMEN ADAYLARININ DRAMATİZASYON BECERİLERİNDE BEDEN DİLİ VE BÜRÜNÜ YANSITABİLME DURUMLARI," INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGE ACADEMY , vol.5, no.21, pp.92-102, 2017

Çelebi, S. And Taşdemir, F. 2017. ÖĞRETMEN ADAYLARININ DRAMATİZASYON BECERİLERİNDE BEDEN DİLİ VE BÜRÜNÜ YANSITABİLME DURUMLARI. INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGE ACADEMY , vol.5, no.21 , 92-102.

Çelebi, S., & Taşdemir, F., (2017). ÖĞRETMEN ADAYLARININ DRAMATİZASYON BECERİLERİNDE BEDEN DİLİ VE BÜRÜNÜ YANSITABİLME DURUMLARI. INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGE ACADEMY , vol.5, no.21, 92-102.

Çelebi, SAFA, And FAZİLET TAŞDEMİR. "ÖĞRETMEN ADAYLARININ DRAMATİZASYON BECERİLERİNDE BEDEN DİLİ VE BÜRÜNÜ YANSITABİLME DURUMLARI," INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGE ACADEMY , vol.5, no.21, 92-102, 2017

Çelebi, SAFA And Taşdemir, FAZİLET. "ÖĞRETMEN ADAYLARININ DRAMATİZASYON BECERİLERİNDE BEDEN DİLİ VE BÜRÜNÜ YANSITABİLME DURUMLARI." INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGE ACADEMY , vol.5, no.21, pp.92-102, 2017

Çelebi, S. And Taşdemir, F. (2017) . "ÖĞRETMEN ADAYLARININ DRAMATİZASYON BECERİLERİNDE BEDEN DİLİ VE BÜRÜNÜ YANSITABİLME DURUMLARI." INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGE ACADEMY , vol.5, no.21, pp.92-102.

@article{article, author={SAFA ÇELEBİ And author={FAZİLET TAŞDEMİR}, title={ÖĞRETMEN ADAYLARININ DRAMATİZASYON BECERİLERİNDE BEDEN DİLİ VE BÜRÜNÜ YANSITABİLME DURUMLARI}, journal={INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGE ACADEMY}, year=2017, pages={92-102} }