T. Kar And C. Isık, "Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin KurduklarıProblemlerin Güçlük Düzeyine Yönelik Görüşlerininİncelenmesi," Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.16, no.2, pp.63-81, 2015
Kar, T. And Isık, C. 2015. Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin KurduklarıProblemlerin Güçlük Düzeyine Yönelik Görüşlerininİncelenmesi. Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.16, no.2 , 63-81.
Kar, T., & Isık, C., (2015). Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin KurduklarıProblemlerin Güçlük Düzeyine Yönelik Görüşlerininİncelenmesi. Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.16, no.2, 63-81.
Kar, TUĞRUL, And Cemalettın Isık. "Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin KurduklarıProblemlerin Güçlük Düzeyine Yönelik Görüşlerininİncelenmesi," Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.16, no.2, 63-81, 2015
Kar, TUĞRUL And Isık, Cemalettın. "Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin KurduklarıProblemlerin Güçlük Düzeyine Yönelik Görüşlerininİncelenmesi." Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.16, no.2, pp.63-81, 2015
Kar, T. And Isık, C. (2015) . "Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin KurduklarıProblemlerin Güçlük Düzeyine Yönelik Görüşlerininİncelenmesi." Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.16, no.2, pp.63-81.
@article{article, author={TUĞRUL KAR And author={Cemalettın Isık}, title={Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin KurduklarıProblemlerin Güçlük Düzeyine Yönelik Görüşlerininİncelenmesi}, journal={Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2015, pages={63-81} }