Atıf Formatları
Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin KurduklarıProblemlerin Güçlük Düzeyine Yönelik Görüşlerininİncelenmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

T. Kar And C. Isık, "Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin KurduklarıProblemlerin Güçlük Düzeyine Yönelik Görüşlerininİncelenmesi," Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.16, no.2, pp.63-81, 2015

Kar, T. And Isık, C. 2015. Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin KurduklarıProblemlerin Güçlük Düzeyine Yönelik Görüşlerininİncelenmesi. Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.16, no.2 , 63-81.

Kar, T., & Isık, C., (2015). Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin KurduklarıProblemlerin Güçlük Düzeyine Yönelik Görüşlerininİncelenmesi. Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.16, no.2, 63-81.

Kar, TUĞRUL, And Cemalettın Isık. "Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin KurduklarıProblemlerin Güçlük Düzeyine Yönelik Görüşlerininİncelenmesi," Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.16, no.2, 63-81, 2015

Kar, TUĞRUL And Isık, Cemalettın. "Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin KurduklarıProblemlerin Güçlük Düzeyine Yönelik Görüşlerininİncelenmesi." Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.16, no.2, pp.63-81, 2015

Kar, T. And Isık, C. (2015) . "Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin KurduklarıProblemlerin Güçlük Düzeyine Yönelik Görüşlerininİncelenmesi." Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.16, no.2, pp.63-81.

@article{article, author={TUĞRUL KAR And author={Cemalettın Isık}, title={Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin KurduklarıProblemlerin Güçlük Düzeyine Yönelik Görüşlerininİncelenmesi}, journal={Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2015, pages={63-81} }