Atıf Formatları
ÖĞRETMEN EĞİTİMİNDE KLİNİK DANIŞMANLIK MODELİ UYGULAMALARIN DEĞERLENDİRİLMESİ
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

C. Topsakal, "ÖĞRETMEN EĞİTİMİNDE KLİNİK DANIŞMANLIK MODELİ UYGULAMALARIN DEĞERLENDİRİLMESİ," Journal Of Social and Humanities Sciences Research , vol.5, no.31, pp.4794-4802, 2018

Topsakal, C. 2018. ÖĞRETMEN EĞİTİMİNDE KLİNİK DANIŞMANLIK MODELİ UYGULAMALARIN DEĞERLENDİRİLMESİ. Journal Of Social and Humanities Sciences Research , vol.5, no.31 , 4794-4802.

Topsakal, C., (2018). ÖĞRETMEN EĞİTİMİNDE KLİNİK DANIŞMANLIK MODELİ UYGULAMALARIN DEĞERLENDİRİLMESİ. Journal Of Social and Humanities Sciences Research , vol.5, no.31, 4794-4802.

Topsakal, CEM. "ÖĞRETMEN EĞİTİMİNDE KLİNİK DANIŞMANLIK MODELİ UYGULAMALARIN DEĞERLENDİRİLMESİ," Journal Of Social and Humanities Sciences Research , vol.5, no.31, 4794-4802, 2018

Topsakal, CEM. "ÖĞRETMEN EĞİTİMİNDE KLİNİK DANIŞMANLIK MODELİ UYGULAMALARIN DEĞERLENDİRİLMESİ." Journal Of Social and Humanities Sciences Research , vol.5, no.31, pp.4794-4802, 2018

Topsakal, C. (2018) . "ÖĞRETMEN EĞİTİMİNDE KLİNİK DANIŞMANLIK MODELİ UYGULAMALARIN DEĞERLENDİRİLMESİ." Journal Of Social and Humanities Sciences Research , vol.5, no.31, pp.4794-4802.

@article{article, author={CEM TUNA}, title={ÖĞRETMEN EĞİTİMİNDE KLİNİK DANIŞMANLIK MODELİ UYGULAMALARIN DEĞERLENDİRİLMESİ}, journal={Journal Of Social and Humanities Sciences Research}, year=2018, pages={4794-4802} }