C. Topsakal, "ÖĞRETMEN EĞİTİMİNDE KLİNİK DANIŞMANLIK MODELİ UYGULAMALARIN DEĞERLENDİRİLMESİ," Journal Of Social and Humanities Sciences Research , vol.5, no.31, pp.4794-4802, 2018
Topsakal, C. 2018. ÖĞRETMEN EĞİTİMİNDE KLİNİK DANIŞMANLIK MODELİ UYGULAMALARIN DEĞERLENDİRİLMESİ. Journal Of Social and Humanities Sciences Research , vol.5, no.31 , 4794-4802.
Topsakal, C., (2018). ÖĞRETMEN EĞİTİMİNDE KLİNİK DANIŞMANLIK MODELİ UYGULAMALARIN DEĞERLENDİRİLMESİ. Journal Of Social and Humanities Sciences Research , vol.5, no.31, 4794-4802.
Topsakal, CEM. "ÖĞRETMEN EĞİTİMİNDE KLİNİK DANIŞMANLIK MODELİ UYGULAMALARIN DEĞERLENDİRİLMESİ," Journal Of Social and Humanities Sciences Research , vol.5, no.31, 4794-4802, 2018
Topsakal, CEM. "ÖĞRETMEN EĞİTİMİNDE KLİNİK DANIŞMANLIK MODELİ UYGULAMALARIN DEĞERLENDİRİLMESİ." Journal Of Social and Humanities Sciences Research , vol.5, no.31, pp.4794-4802, 2018
Topsakal, C. (2018) . "ÖĞRETMEN EĞİTİMİNDE KLİNİK DANIŞMANLIK MODELİ UYGULAMALARIN DEĞERLENDİRİLMESİ." Journal Of Social and Humanities Sciences Research , vol.5, no.31, pp.4794-4802.
@article{article, author={CEM TUNA}, title={ÖĞRETMEN EĞİTİMİNDE KLİNİK DANIŞMANLIK MODELİ UYGULAMALARIN DEĞERLENDİRİLMESİ}, journal={Journal Of Social and Humanities Sciences Research}, year=2018, pages={4794-4802} }