Atıf Formatları
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilimsel Yazma Becerilerinin Geliştirilmesinde Yeni Bir Yaklaşım: Argüman Temelli Sorgulayıcı Araştırma
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

S. ERENLER And P. S. ÇETİN, "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilimsel Yazma Becerilerinin Geliştirilmesinde Yeni Bir Yaklaşım: Argüman Temelli Sorgulayıcı Araştırma," IV nd International Eurasian Educational Research Congress , 2017

ERENLER, S. And ÇETİN, P. S. 2017. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilimsel Yazma Becerilerinin Geliştirilmesinde Yeni Bir Yaklaşım: Argüman Temelli Sorgulayıcı Araştırma. IV nd International Eurasian Educational Research Congress .

ERENLER, S., & ÇETİN, P. S., (2017). Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilimsel Yazma Becerilerinin Geliştirilmesinde Yeni Bir Yaklaşım: Argüman Temelli Sorgulayıcı Araştırma . IV nd International Eurasian Educational Research Congress

ERENLER, SÜMEYYE, And PINAR SEDA ÇETİN. "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilimsel Yazma Becerilerinin Geliştirilmesinde Yeni Bir Yaklaşım: Argüman Temelli Sorgulayıcı Araştırma," IV nd International Eurasian Educational Research Congress, 2017

ERENLER, SÜMEYYE And ÇETİN, PINAR S. . "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilimsel Yazma Becerilerinin Geliştirilmesinde Yeni Bir Yaklaşım: Argüman Temelli Sorgulayıcı Araştırma." IV nd International Eurasian Educational Research Congress , 2017

ERENLER, S. And ÇETİN, P. S. (2017) . "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilimsel Yazma Becerilerinin Geliştirilmesinde Yeni Bir Yaklaşım: Argüman Temelli Sorgulayıcı Araştırma." IV nd International Eurasian Educational Research Congress .

@conferencepaper{conferencepaper, author={SÜMEYYE ERENLER And author={PINAR SEDA ÇETİN}, title={Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilimsel Yazma Becerilerinin Geliştirilmesinde Yeni Bir Yaklaşım: Argüman Temelli Sorgulayıcı Araştırma}, congress name={IV nd International Eurasian Educational Research Congress}, city={}, country={}, year={2017}}