Atıf Formatları
LİSE TARİH DERSİNDE MEZARLIKLARIN EĞİTİM ORTAMI OLARAK KULLANILMASININ ÖĞRENCİ BAŞARISI ve TUTUMUNA ETKİSİ
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

A. Seyhan And U. Şimşek, "LİSE TARİH DERSİNDE MEZARLIKLARIN EĞİTİM ORTAMI OLARAK KULLANILMASININ ÖĞRENCİ BAŞARISI ve TUTUMUNA ETKİSİ," Turkish History Education Journal , vol.6, no.2, pp.343-362, 2017

Seyhan, A. And Şimşek, U. 2017. LİSE TARİH DERSİNDE MEZARLIKLARIN EĞİTİM ORTAMI OLARAK KULLANILMASININ ÖĞRENCİ BAŞARISI ve TUTUMUNA ETKİSİ. Turkish History Education Journal , vol.6, no.2 , 343-362.

Seyhan, A., & Şimşek, U., (2017). LİSE TARİH DERSİNDE MEZARLIKLARIN EĞİTİM ORTAMI OLARAK KULLANILMASININ ÖĞRENCİ BAŞARISI ve TUTUMUNA ETKİSİ. Turkish History Education Journal , vol.6, no.2, 343-362.

Seyhan, AYŞE, And Ufuk Şimşek. "LİSE TARİH DERSİNDE MEZARLIKLARIN EĞİTİM ORTAMI OLARAK KULLANILMASININ ÖĞRENCİ BAŞARISI ve TUTUMUNA ETKİSİ," Turkish History Education Journal , vol.6, no.2, 343-362, 2017

Seyhan, AYŞE And Şimşek, Ufuk. "LİSE TARİH DERSİNDE MEZARLIKLARIN EĞİTİM ORTAMI OLARAK KULLANILMASININ ÖĞRENCİ BAŞARISI ve TUTUMUNA ETKİSİ." Turkish History Education Journal , vol.6, no.2, pp.343-362, 2017

Seyhan, A. And Şimşek, U. (2017) . "LİSE TARİH DERSİNDE MEZARLIKLARIN EĞİTİM ORTAMI OLARAK KULLANILMASININ ÖĞRENCİ BAŞARISI ve TUTUMUNA ETKİSİ." Turkish History Education Journal , vol.6, no.2, pp.343-362.

@article{article, author={AYŞE SEYHAN And author={Ufuk Şimşek}, title={LİSE TARİH DERSİNDE MEZARLIKLARIN EĞİTİM ORTAMI OLARAK KULLANILMASININ ÖĞRENCİ BAŞARISI ve TUTUMUNA ETKİSİ}, journal={Turkish History Education Journal}, year=2017, pages={343-362} }