A. Seyhan And U. Şimşek, "LİSE TARİH DERSİNDE MEZARLIKLARIN EĞİTİM ORTAMI OLARAK KULLANILMASININ ÖĞRENCİ BAŞARISI ve TUTUMUNA ETKİSİ," Turkish History Education Journal , vol.6, no.2, pp.343-362, 2017
Seyhan, A. And Şimşek, U. 2017. LİSE TARİH DERSİNDE MEZARLIKLARIN EĞİTİM ORTAMI OLARAK KULLANILMASININ ÖĞRENCİ BAŞARISI ve TUTUMUNA ETKİSİ. Turkish History Education Journal , vol.6, no.2 , 343-362.
Seyhan, A., & Şimşek, U., (2017). LİSE TARİH DERSİNDE MEZARLIKLARIN EĞİTİM ORTAMI OLARAK KULLANILMASININ ÖĞRENCİ BAŞARISI ve TUTUMUNA ETKİSİ. Turkish History Education Journal , vol.6, no.2, 343-362.
Seyhan, AYŞE, And Ufuk Şimşek. "LİSE TARİH DERSİNDE MEZARLIKLARIN EĞİTİM ORTAMI OLARAK KULLANILMASININ ÖĞRENCİ BAŞARISI ve TUTUMUNA ETKİSİ," Turkish History Education Journal , vol.6, no.2, 343-362, 2017
Seyhan, AYŞE And Şimşek, Ufuk. "LİSE TARİH DERSİNDE MEZARLIKLARIN EĞİTİM ORTAMI OLARAK KULLANILMASININ ÖĞRENCİ BAŞARISI ve TUTUMUNA ETKİSİ." Turkish History Education Journal , vol.6, no.2, pp.343-362, 2017
Seyhan, A. And Şimşek, U. (2017) . "LİSE TARİH DERSİNDE MEZARLIKLARIN EĞİTİM ORTAMI OLARAK KULLANILMASININ ÖĞRENCİ BAŞARISI ve TUTUMUNA ETKİSİ." Turkish History Education Journal , vol.6, no.2, pp.343-362.
@article{article, author={AYŞE SEYHAN And author={Ufuk Şimşek}, title={LİSE TARİH DERSİNDE MEZARLIKLARIN EĞİTİM ORTAMI OLARAK KULLANILMASININ ÖĞRENCİ BAŞARISI ve TUTUMUNA ETKİSİ}, journal={Turkish History Education Journal}, year=2017, pages={343-362} }