Atıf Formatları
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Ve Öğretim Elemanlarının Çeşitli Öğrenme Güçlüklerine Yönelik Farkındalıkları
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

S. YANGIN Et Al. , "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Ve Öğretim Elemanlarının Çeşitli Öğrenme Güçlüklerine Yönelik Farkındalıkları," E-Journal of New World Sciences Academy , vol.11, no.4, pp.243-266, 2016

YANGIN, S. Et Al. 2016. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Ve Öğretim Elemanlarının Çeşitli Öğrenme Güçlüklerine Yönelik Farkındalıkları. E-Journal of New World Sciences Academy , vol.11, no.4 , 243-266.

YANGIN, S., Yangın, N., Önder, V., & Şavlığ, A., (2016). Sınıf Öğretmeni Adaylarının Ve Öğretim Elemanlarının Çeşitli Öğrenme Güçlüklerine Yönelik Farkındalıkları. E-Journal of New World Sciences Academy , vol.11, no.4, 243-266.

YANGIN, SELAMİ Et Al. "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Ve Öğretim Elemanlarının Çeşitli Öğrenme Güçlüklerine Yönelik Farkındalıkları," E-Journal of New World Sciences Academy , vol.11, no.4, 243-266, 2016

YANGIN, SELAMİ Et Al. "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Ve Öğretim Elemanlarının Çeşitli Öğrenme Güçlüklerine Yönelik Farkındalıkları." E-Journal of New World Sciences Academy , vol.11, no.4, pp.243-266, 2016

YANGIN, S. Et Al. (2016) . "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Ve Öğretim Elemanlarının Çeşitli Öğrenme Güçlüklerine Yönelik Farkındalıkları." E-Journal of New World Sciences Academy , vol.11, no.4, pp.243-266.

@article{article, author={SELAMİ YANGIN Et Al. }, title={Sınıf Öğretmeni Adaylarının Ve Öğretim Elemanlarının Çeşitli Öğrenme Güçlüklerine Yönelik Farkındalıkları}, journal={E-Journal of New World Sciences Academy}, year=2016, pages={243-266} }