Atıf Formatları
Hizmet Pazarlaması ve Stratejileri
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

E. USTAAHMETOĞLU, "Hizmetlerde başarısızlık ve şikayet yönetimi," In Hizmet Pazarlaması ve Stratejileri , İstanbul: Beta Basım Yayım Dağıtım, 2015, pp.319-350.

USTAAHMETOĞLU, E. Hizmetlerde başarısızlık ve şikayet yönetimi. 2015. In Hizmet Pazarlaması ve Stratejileri , Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, 319-350.

USTAAHMETOĞLU, E., (2015). Hizmetlerde başarısızlık ve şikayet yönetimi. Hizmet Pazarlaması ve Stratejileri (pp.319-350), İstanbul: Beta Basım Yayım Dağıtım.

USTAAHMETOĞLU, EROL. "Hizmetlerde başarısızlık ve şikayet yönetimi." In Hizmet Pazarlaması ve Stratejileri , 319-350. İstanbul: Beta Basım Yayım Dağıtım, 2015

USTAAHMETOĞLU, EROL. "Hizmetlerde başarısızlık ve şikayet yönetimi." Hizmet Pazarlaması ve Stratejileri , Beta Basım Yayım Dağıtım, 2015, pp.319-350.

USTAAHMETOĞLU, E. (2015) "Hizmetlerde başarısızlık ve şikayet yönetimi", Hizmet Pazarlaması ve Stratejileri . İstanbul: Beta Basım Yayım Dağıtım.

@bookchapter{bookchapter, author ={EROL USTAAHMETOĞLU}, chaptertitle={Hizmetlerde başarısızlık ve şikayet yönetimi}, booktitle={ Hizmet Pazarlaması ve Stratejileri}, publisher={Beta Basım Yayım Dağıtım}, city={İstanbul},year={2015} }