E. USTAAHMETOĞLU, "5. bölüm Marka Değeri Yaratmak için Pazarlama Programları Tasarlama 5. Chapter Designing marketing programs to build brand equity.," In Strategic Brand Management, Kevin Lane Keller (çeviri Stratejik marka yönetimi , Anakara: Nobel Yayın Dağıtım, 2017.
USTAAHMETOĞLU, E. 5. bölüm Marka Değeri Yaratmak için Pazarlama Programları Tasarlama 5. Chapter Designing marketing programs to build brand equity.. 2017. In Strategic Brand Management, Kevin Lane Keller (çeviri Stratejik marka yönetimi , Nobel Yayın Dağıtım, Anakara, .
USTAAHMETOĞLU, E., (2017). 5. bölüm Marka Değeri Yaratmak için Pazarlama Programları Tasarlama 5. Chapter Designing marketing programs to build brand equity.. Strategic Brand Management, Kevin Lane Keller (çeviri Stratejik marka yönetimi Anakara: Nobel Yayın Dağıtım.
USTAAHMETOĞLU, EROL. "5. bölüm Marka Değeri Yaratmak için Pazarlama Programları Tasarlama 5. Chapter Designing marketing programs to build brand equity.." In Strategic Brand Management, Kevin Lane Keller (çeviri Stratejik marka yönetimi , Anakara: Nobel Yayın Dağıtım, 2017
USTAAHMETOĞLU, EROL. "5. bölüm Marka Değeri Yaratmak için Pazarlama Programları Tasarlama 5. Chapter Designing marketing programs to build brand equity.." Strategic Brand Management, Kevin Lane Keller (çeviri Stratejik marka yönetimi , Nobel Yayın Dağıtım, 2017
USTAAHMETOĞLU, E. (2017) "5. bölüm Marka Değeri Yaratmak için Pazarlama Programları Tasarlama 5. Chapter Designing marketing programs to build brand equity.", Strategic Brand Management, Kevin Lane Keller (çeviri Stratejik marka yönetimi . Anakara: Nobel Yayın Dağıtım.
@bookchapter{bookchapter, author ={EROL USTAAHMETOĞLU}, chaptertitle={5. bölüm Marka Değeri Yaratmak için Pazarlama Programları Tasarlama 5. Chapter Designing marketing programs to build brand equity.}, booktitle={ Strategic Brand Management, Kevin Lane Keller (çeviri Stratejik marka yönetimi}, publisher={Nobel Yayın Dağıtım}, city={Anakara},year={2017} }