S. ÇELEBİ And F. TAŞDEMİR, "ÖĞRETMEN ADAYLARININ DRAMATİZASYON BECERİLERİNDE BEDEN DİLİ VE BÜRÜNÜ YANSITABİLME DURUMLARI," International Journal Of Language Academy , vol.5, no.21, pp.92-102, 2017
ÇELEBİ, S. And TAŞDEMİR, F. 2017. ÖĞRETMEN ADAYLARININ DRAMATİZASYON BECERİLERİNDE BEDEN DİLİ VE BÜRÜNÜ YANSITABİLME DURUMLARI. International Journal Of Language Academy , vol.5, no.21 , 92-102.
ÇELEBİ, S., & TAŞDEMİR, F., (2017). ÖĞRETMEN ADAYLARININ DRAMATİZASYON BECERİLERİNDE BEDEN DİLİ VE BÜRÜNÜ YANSITABİLME DURUMLARI. International Journal Of Language Academy , vol.5, no.21, 92-102.
ÇELEBİ, SAFA, And FAZİLET TAŞDEMİR. "ÖĞRETMEN ADAYLARININ DRAMATİZASYON BECERİLERİNDE BEDEN DİLİ VE BÜRÜNÜ YANSITABİLME DURUMLARI," International Journal Of Language Academy , vol.5, no.21, 92-102, 2017
ÇELEBİ, SAFA And TAŞDEMİR, FAZİLET. "ÖĞRETMEN ADAYLARININ DRAMATİZASYON BECERİLERİNDE BEDEN DİLİ VE BÜRÜNÜ YANSITABİLME DURUMLARI." International Journal Of Language Academy , vol.5, no.21, pp.92-102, 2017
ÇELEBİ, S. And TAŞDEMİR, F. (2017) . "ÖĞRETMEN ADAYLARININ DRAMATİZASYON BECERİLERİNDE BEDEN DİLİ VE BÜRÜNÜ YANSITABİLME DURUMLARI." International Journal Of Language Academy , vol.5, no.21, pp.92-102.
@article{article, author={SAFA ÇELEBİ And author={FAZİLET TAŞDEMİR}, title={ÖĞRETMEN ADAYLARININ DRAMATİZASYON BECERİLERİNDE BEDEN DİLİ VE BÜRÜNÜ YANSITABİLME DURUMLARI}, journal={International Journal Of Language Academy}, year=2017, pages={92-102} }