A. TEKBIYIK Et Al. , "FEN VE TEKNOLOJİ DERSİNDE AKADEMİK BAŞARININYORDAYICISI OLARAK ÖZ DÜZENLEYİCİ ÖĞRENMESTRATEJİLERİ," Turkish Studies , 2013
TEKBIYIK, A. Et Al. 2013. FEN VE TEKNOLOJİ DERSİNDE AKADEMİK BAŞARININYORDAYICISI OLARAK ÖZ DÜZENLEYİCİ ÖĞRENMESTRATEJİLERİ. Turkish Studies .
TEKBIYIK, A., CAMADAN, F., & GÜLAY, A., (2013). FEN VE TEKNOLOJİ DERSİNDE AKADEMİK BAŞARININYORDAYICISI OLARAK ÖZ DÜZENLEYİCİ ÖĞRENMESTRATEJİLERİ. Turkish Studies .
TEKBIYIK, AHMET, FATİH CAMADAN, And AHMET GÜLAY. "FEN VE TEKNOLOJİ DERSİNDE AKADEMİK BAŞARININYORDAYICISI OLARAK ÖZ DÜZENLEYİCİ ÖĞRENMESTRATEJİLERİ," Turkish Studies , 2013
TEKBIYIK, AHMET Et Al. "FEN VE TEKNOLOJİ DERSİNDE AKADEMİK BAŞARININYORDAYICISI OLARAK ÖZ DÜZENLEYİCİ ÖĞRENMESTRATEJİLERİ." Turkish Studies , 2013
TEKBIYIK, A. CAMADAN, F. And GÜLAY, A. (2013) . "FEN VE TEKNOLOJİ DERSİNDE AKADEMİK BAŞARININYORDAYICISI OLARAK ÖZ DÜZENLEYİCİ ÖĞRENMESTRATEJİLERİ." Turkish Studies .
@article{article, author={AHMET TEKBIYIK Et Al. }, title={FEN VE TEKNOLOJİ DERSİNDE AKADEMİK BAŞARININYORDAYICISI OLARAK ÖZ DÜZENLEYİCİ ÖĞRENMESTRATEJİLERİ}, journal={Turkish Studies}, year=2013}