E. USTAAHMETOĞLU And İ. T. TOKLU, "Sağlık Bilinci, Reklama Yönelik Kuşku ve İknanın Tutuma Etkisi: Çift Yanlı Gıda Reklam Mesajı Üzerine Araştırma," Uluslararası Anadolu Sosyal Bilimler Dergisi , vol.6, no.4, pp.1203-1216, 2022
USTAAHMETOĞLU, E. And TOKLU, İ. T. 2022. Sağlık Bilinci, Reklama Yönelik Kuşku ve İknanın Tutuma Etkisi: Çift Yanlı Gıda Reklam Mesajı Üzerine Araştırma. Uluslararası Anadolu Sosyal Bilimler Dergisi , vol.6, no.4 , 1203-1216.
USTAAHMETOĞLU, E., & TOKLU, İ. T., (2022). Sağlık Bilinci, Reklama Yönelik Kuşku ve İknanın Tutuma Etkisi: Çift Yanlı Gıda Reklam Mesajı Üzerine Araştırma. Uluslararası Anadolu Sosyal Bilimler Dergisi , vol.6, no.4, 1203-1216.
USTAAHMETOĞLU, EROL, And İSMAİL TAMER TOKLU. "Sağlık Bilinci, Reklama Yönelik Kuşku ve İknanın Tutuma Etkisi: Çift Yanlı Gıda Reklam Mesajı Üzerine Araştırma," Uluslararası Anadolu Sosyal Bilimler Dergisi , vol.6, no.4, 1203-1216, 2022
USTAAHMETOĞLU, EROL And TOKLU, İSMAİL T. . "Sağlık Bilinci, Reklama Yönelik Kuşku ve İknanın Tutuma Etkisi: Çift Yanlı Gıda Reklam Mesajı Üzerine Araştırma." Uluslararası Anadolu Sosyal Bilimler Dergisi , vol.6, no.4, pp.1203-1216, 2022
USTAAHMETOĞLU, E. And TOKLU, İ. T. (2022) . "Sağlık Bilinci, Reklama Yönelik Kuşku ve İknanın Tutuma Etkisi: Çift Yanlı Gıda Reklam Mesajı Üzerine Araştırma." Uluslararası Anadolu Sosyal Bilimler Dergisi , vol.6, no.4, pp.1203-1216.
@article{article, author={EROL USTAAHMETOĞLU And author={İSMAİL TAMER TOKLU}, title={Sağlık Bilinci, Reklama Yönelik Kuşku ve İknanın Tutuma Etkisi: Çift Yanlı Gıda Reklam Mesajı Üzerine Araştırma}, journal={Uluslararası Anadolu Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2022, pages={1203-1216} }