Atıf Formatları
Dijital Oyun, Arkadaş, Mekan: Gençlerin PlayStation Salonlarını Tercihlerinin Nedenleri
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

A. Aslan Et Al. , "Dijital Oyun, Arkadaş, Mekan: Gençlerin PlayStation Salonlarını Tercihlerinin Nedenleri," 12th International Computer and Educational Technologies Symposium - ICITS2018 , İzmir, Turkey, 2018

Aslan, A. Et Al. 2018. Dijital Oyun, Arkadaş, Mekan: Gençlerin PlayStation Salonlarını Tercihlerinin Nedenleri. 12th International Computer and Educational Technologies Symposium - ICITS2018 , (İzmir, Turkey).

Aslan, A., Turgut, Y. E., & Karakuş Yılmaz, T., (2018). Dijital Oyun, Arkadaş, Mekan: Gençlerin PlayStation Salonlarını Tercihlerinin Nedenleri . 12th International Computer and Educational Technologies Symposium - ICITS2018, İzmir, Turkey

Aslan, Alper, YİĞİT EMRAH TURGUT, And Türkan Karakuş Yılmaz. "Dijital Oyun, Arkadaş, Mekan: Gençlerin PlayStation Salonlarını Tercihlerinin Nedenleri," 12th International Computer and Educational Technologies Symposium - ICITS2018, İzmir, Turkey, 2018

Aslan, Alper Et Al. "Dijital Oyun, Arkadaş, Mekan: Gençlerin PlayStation Salonlarını Tercihlerinin Nedenleri." 12th International Computer and Educational Technologies Symposium - ICITS2018 , İzmir, Turkey, 2018

Aslan, A. Turgut, Y. E. And Karakuş Yılmaz, T. (2018) . "Dijital Oyun, Arkadaş, Mekan: Gençlerin PlayStation Salonlarını Tercihlerinin Nedenleri." 12th International Computer and Educational Technologies Symposium - ICITS2018 , İzmir, Turkey.

@conferencepaper{conferencepaper, author={Alper Aslan Et Al. }, title={Dijital Oyun, Arkadaş, Mekan: Gençlerin PlayStation Salonlarını Tercihlerinin Nedenleri}, congress name={12th International Computer and Educational Technologies Symposium - ICITS2018}, city={İzmir}, country={Turkey}, year={2018}}