Ş. ATASOY Et Al. , "ÖĞRETMENLERİN SOSYOBİLİMSEL KONULARDAKİ KAVRAM KARİKATÜRLERİ İLE ARGÜMANTASYON TEMELLİ YÜRÜTTÜKLERİ DİYALOJİK TARTIŞMALARIN DEĞERLENDİRİLMESİ," II. Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi , Rize, Turkey, pp.126, 2018
ATASOY, Ş. Et Al. 2018. ÖĞRETMENLERİN SOSYOBİLİMSEL KONULARDAKİ KAVRAM KARİKATÜRLERİ İLE ARGÜMANTASYON TEMELLİ YÜRÜTTÜKLERİ DİYALOJİK TARTIŞMALARIN DEĞERLENDİRİLMESİ. II. Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi , (Rize, Turkey), 126.
ATASOY, Ş., TEKBIYIK, A., ATASOY, E., ÇALIK, M., YILMAZ TÜZÜN, Ö., & CAMCI ERDOĞAN, S., (2018). ÖĞRETMENLERİN SOSYOBİLİMSEL KONULARDAKİ KAVRAM KARİKATÜRLERİ İLE ARGÜMANTASYON TEMELLİ YÜRÜTTÜKLERİ DİYALOJİK TARTIŞMALARIN DEĞERLENDİRİLMESİ . II. Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi (pp.126). Rize, Turkey
ATASOY, ŞENGÜL Et Al. "ÖĞRETMENLERİN SOSYOBİLİMSEL KONULARDAKİ KAVRAM KARİKATÜRLERİ İLE ARGÜMANTASYON TEMELLİ YÜRÜTTÜKLERİ DİYALOJİK TARTIŞMALARIN DEĞERLENDİRİLMESİ," II. Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi, Rize, Turkey, 2018
ATASOY, ŞENGÜL Et Al. "ÖĞRETMENLERİN SOSYOBİLİMSEL KONULARDAKİ KAVRAM KARİKATÜRLERİ İLE ARGÜMANTASYON TEMELLİ YÜRÜTTÜKLERİ DİYALOJİK TARTIŞMALARIN DEĞERLENDİRİLMESİ." II. Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi , Rize, Turkey, pp.126, 2018
ATASOY, Ş. Et Al. (2018) . "ÖĞRETMENLERİN SOSYOBİLİMSEL KONULARDAKİ KAVRAM KARİKATÜRLERİ İLE ARGÜMANTASYON TEMELLİ YÜRÜTTÜKLERİ DİYALOJİK TARTIŞMALARIN DEĞERLENDİRİLMESİ." II. Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi , Rize, Turkey, p.126.
@conferencepaper{conferencepaper, author={ŞENGÜL ATASOY Et Al. }, title={ÖĞRETMENLERİN SOSYOBİLİMSEL KONULARDAKİ KAVRAM KARİKATÜRLERİ İLE ARGÜMANTASYON TEMELLİ YÜRÜTTÜKLERİ DİYALOJİK TARTIŞMALARIN DEĞERLENDİRİLMESİ}, congress name={II. Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi}, city={Rize}, country={Turkey}, year={2018}, pages={126} }